espen221 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 hei! Jeg startet opp med Max Payne her en dag, var så lenge siden sist jeg hadde spilt d. Har ikke gjort noe med spillet har altid ligget i sin mappe, som den gjorde sist jeg spillte det.. å da kom jeg inn den døra. jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan få rettet opp et problem jeg har der. Jeg er på kapittel 8. ragna rokk ell no. Når jeg skal gå inn en dør der så detter jeg ut av spillet sånn helt plutselig. Tror jeg er på veg til neste kapittel når jeg går inn der. Mvh Espen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Prøvd å patche spillet..? Hvilken Windows kjører du..? Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 patche spillet? jeg kjører XPpro Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ja. Last ned den nyeste patchen til Max Payne. Det er et kjent problem at Max Payne kan ha drop outs i Win XP. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Last ned og installer v1.05 patchen, så fungerer det glimrende i XP Pro! Lenke til kommentar
espen221 Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 får ikke lagt det inn pga det står at jeg mangler e2mfc.dll filen? hvor får jeg tak i denne? Lenke til kommentar
D@T@ M@N Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Alle som spiller Max Payne burde se: http://www.maxpayneheadquarters.com/dlcat.php prøv: hitman mod 1.1 lightsaber + mange andre har ca. 23stk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå