spurspower Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vi skulle ha vært på EU-kontroll i mars, men møtte ikke opp. Hva skjer nå? kan vi bare bestille en time å ta kontrollen nå? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du ikke fått noen påminnelser i posten? Men ja, er vel bare å få den godkjent på et autorisert verksted så sender dem melding om det til vegvesenet (trafikkstasjonen) Er det ikke slik det funker a? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Kan ikke tro at jeg har fått noe brev. Han fyren vi kjøpte bilen av sa bare at den skulle på EU-kontroll.. Men ettersom vi ikke har fått noe brev, så regner jeg med bilen bare er "good to go" Er det hvert andre år den skal inn på kontroll? Lenke til kommentar
joka Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.v.../tidspunkt.aspx Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Skulle den ha vært godkjent i mars i år så får du automatisk en ekstra mnd og gjøre det på, gjør du det ikke innen april vil bilen bli begjært avskiltet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kan ikke tro at jeg har fått noe brev. Han fyren vi kjøpte bilen av sa bare at den skulle på EU-kontroll.. Men ettersom vi ikke har fått noe brev, så regner jeg med bilen bare er "good to go" Er det hvert andre år den skal inn på kontroll? 8312086[/snapback] Brevet går ut 4mnds på forhånd, så det er tydelig at tidligere eier har fått dette brevet. Du vil få et nytt brev i begynnelsen av april (dersom kontrollmåned er mars) med en påminnelse om dette. Sjekk på linken som ble postet over når bilen skal inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå