Nilsen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 The Gathering 2007 er i gang. Nok en gang har over 5000 deltagere samlet seg i vikingskipet for å feire påske. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Også tok du ikke med bildet av meg en gang... *skuffet* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Også tok du ikke med bildet av meg en gang... *skuffet* 8311968[/snapback] Han ba deg jo om å vente da.. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Angrer godt på at jeg ikke dro på TG i år :/ Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 mulig å få seg en av de Hardware.no t-sjortene i år også?? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) hadde vert morro og vert der men gadd ikke i år. blir vel tel neste år og da har jeg lappen, så transporten blir lettere. lurer på om jeg blir like glad som dessa gutom her da Endret 5. april 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hadde vert morro og vert der men gadd ikke i år.blir vel tel neste år og da har jeg lappen, så transport blir lettere. 8312074[/snapback] Samme plan her Lenke til kommentar
jaco Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det koster en del å være med på TG. Men det er mye opplevelse for pengene syns jeg. Er ikke bare å sitte på pcen, er masse å gjøre. I år hadde jeg nok ikke råd til denne morroa, får jeg vente til neste år Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det koster en del å være med på TG. Men det er mye opplevelse for pengene syns jeg. Er ikke bare å sitte på pcen, er masse å gjøre. I år hadde jeg nok ikke råd til denne morroa, får jeg vente til neste år 8312094[/snapback] tror ikke hadde greid å sitti foran pc en hele tia el je. sikkert noen som gjør det og men. ska da vera sosialt og. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ....er så positivt overasket over hvordan allt flyter tilsynelatende glatt, dc servern er oppe, nettverket virker upåklanderlig bra ...gameservere er oppe og går, crewet er kjempehyggelige og alle koser seg ser det ut til. ....eneste aberet.....jeg har seriøse bencheabstinenser :!: ... Håper på litt action i morra (seinere i dag) Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 gleder meg dønn til dere setter igang! hadde 5 min nedetid på switch 1-4, men d tok dem 5 min, så var jeg på nett igjen Lenke til kommentar
mkon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Huff slit, husker stresset ifjor....glad jeg er hjemme iår. Pils og snus, med en god film på tv`en Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Trenger ikke bare spille cs på tg Her er et fint bilde av Hyllen min. Undertegnede er desverre bak kamera, og ikke med i bildet. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det koster en del å være med på TG. Men det er mye opplevelse for pengene syns jeg. Er ikke bare å sitte på pcen, er masse å gjøre. I år hadde jeg nok ikke råd til denne morroa, får jeg vente til neste år 8312094[/snapback] tror ikke hadde greid å sitti foran pc en hele tia el je. sikkert noen som gjør det og men. ska da vera sosialt og. 8312104[/snapback] Sant sant, når jeg var der sist så satt jeg ikke ved pcen hele tiden, er masse å titte på rundt der. Rett å slett genialt hehe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 I år regner jeg med en skikkelig bildeserie av HW rekka! Gjerne et intervju med flere av disse. Intervjuer med ASUS, DELL, INTEL, AMD er egentlig ikke intressant. Det er bare masse svada om hva som kommer etc. Det som hadde vært morro hadde å få møte noen av de som sitter på HW rekka. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan du ikke bare snakke med folk fra HW-rekka selv da..? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja, kunne vi fått et intervju med HW.no-rekka? Det kunne vært interessant. Endret 5. april 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan du ikke bare snakke med folk fra HW-rekka selv da..? 8312458[/snapback] Mye bedre med et lite intervju av disse Litt mer inside TG Er nemmelig drittlei compoer, produsenter som skryter av saker som aldri kommer. Jeg har lyst til å se hvordan deltagerne oppfatter tg, hva de gjør etc. Er ikke så opptatt hvordan TG oppfatter deltagerne Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Flere bilder og mer om hva som skjer der blir spennende. Det motsatte av vann, er ild Tull Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Flere bilder og mer om hva som skjer der blir spennende. Det motsatte av vann, er ild Tull 8313249[/snapback] De sa det her, er vel derfor det er sagt i artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå