Tjohei Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Tjohei er god.... 8429263[/snapback] Que? Skal det gis credits til noen her så må det vel heller være nibon (kjent som Kremfjes her inne)... Endret 20. april 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Tjohei er god.... 8429263[/snapback] Que? Skal det gis credits til noen her så må det vel heller være nibon... 8429315[/snapback] Har han ikke på friendslista. Men du har stort sett bedre score enn meg på samtlige sanger. Ett par unntak. Ligger i hardtrening for å komme lenger opp på lista GT goo123 Ikke diss din egen score får da sier du at jeg suger hardt (ironi) edit. Nesten frustrende å kikke på scoren til folk. Føler meg ganske god helt til jeg går inn på scoreboard... Endret 20. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
NoU Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kanskje feil tråd, men... har sett at det er masse achievements som du bare kan få ved å spille 2 player. Noen som vet hvor man kan få kjøpt løse gitarer til xbox360? Sinnsykt fett spill forresten Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Kanskje feil tråd, men... har sett at det er masse achievements som du bare kan få ved å spille 2 player. Noen som vet hvor man kan få kjøpt løse gitarer til xbox360? Sinnsykt fett spill forresten 8429587[/snapback] De har ikke kommet enda. Tror de er rett rundt hjørnet. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Har han ikke på friendslista. Men du har stort sett bedre score enn meg på samtlige sanger. Ett par unntak. Ligger i hardtrening for å komme lenger opp på lista GT goo123 Ikke diss din egen score får da sier du at jeg suger hardt (ironi) edit. Nesten frustrende å kikke på scoren til folk. Føler meg ganske god helt til jeg går inn på scoreboard... 8429340[/snapback] Pøh. Du har jo høyere achievement-score enn meg, jo... Kanskje feil tråd, men... har sett at det er masse achievements som du bare kan få ved å spille 2 player. Noen som vet hvor man kan få kjøpt løse gitarer til xbox360? 8429587[/snapback] Jepp, feil tråd. Dette er en mer passende tråd. BTW, spillet kan faktisk spilles med vanlig kontroller også, så man må faktisk ikke ha to gitarer for å spille coop. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 ADVARSEL: Fare for latter krampe nor du spiller GH II men en venn! Har ikke flirt så mye som i dag og i går, har det kjemp morsomt å spill i lag multiplayer beste 2 player jeg har spilt i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå