Tjohei Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gitarhelter: Forén eder! Det er jo friends-tråder for så mange andre 360-spill, så vi må ha en for Guitar Hero 2 også. Jeg trenger noen GH-frelste venner på leaderboardene. Så alle som har lyst på Guitar Hero-spillende venner, legg inn gamertag i denne tråden. Gamertag: Tjohei Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Gamertag: Acidica NOR Btw, de kaller GH ett glimrende vorspiel spill, men jeg må si att å spille GH, selv på de enkleste sanger på medium blir ett rent helvete etter bare ett par bayers... Øye-hånd koordinasjon flyr rett ut vinduet edit:leif Endret 5. april 2007 av AcIdica Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan noen fortelle meg hva Guitar Hero er? Har alltid hørt masse kjas og mas om det, men har aldri orket å sjekke det ut. Here is your chance! Persuade me! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Kan noen fortelle meg hva Guitar Hero er? 8312042[/snapback] Ikke i denne tråden, da. Men det skal ikke store innsatsen til for å finne noe om det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gamertag: Martstiger Har ikke mottatt spillet ennå (cdon.com), men er med så snart det er i hus Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hepp! Gamertag: Strangebear Forbanna fortærende at det ikke er online-spilling. Meeeen, det kommer nok Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gamertag: TariFFen. Faar ikke spillet foer loerdag Lenke til kommentar
klabbus Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gamertag: Ancalag0n (0=null) Fikk spillet i går, 36/48 på medium nå. Ikke helt klar for hard enda, men er vel bare å øve.. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan noen fortelle meg hva Guitar Hero er? Har alltid hørt masse kjas og mas om det, men har aldri orket å sjekke det ut. Here is your chance! Persuade me! 8312042[/snapback] Bruk Google Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bare sleng med meg også, gamertag : DragonCrest Lenke til kommentar
Ragish Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) *slettet* Endret 13. april 2009 av Ragish Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Gamertag: Nibon Spilte til krampa tok meg på tirsdagen, satt stuptrøtt på jobb på onsdag, før jeg ble dratt av gårde på påskeferie etter jobb. Gleder meg til ferien er over, så jeg kan ta de siste achievements Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Sleng meg på også. Lurer spent på hva den nye game mode'n er som de hinter om etter å ha runda Easy. Gamertag: WonderStivi Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har samme problemet som et par andre her ser jeg, nemlig cdon.com ... Hehe Gamertag: Gusarov Lenke til kommentar
trydis Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 handler det inn i løpet av nærmeste fremtid, tag er kamikazegrandma Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lagt av tre plasser men får det ikke før over påsken uansett GamerTag: MrDonutSeeker Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvor selges dette i trondheim? Var på el-kjøp i går men de hadde ikke :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå