Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc låser seg!

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag så har pcen min plutselig begynt å låse seg når jeg spiller. Trodde det først kunne være noe bugs med spillet, men siden det har skjedd med fler spill jeg har vært inne på i dag tipper jeg det er et eller annet feil med pcen.

Det som skjer er f.eks når jeg er inne på WoW, så blir skjermen først svart, så kan det komme opp masse farger i forskjellige mønstre, så kommer den inn i spillet igjen. Til slutt så er det noe som klikker sånn at pcen låser seg og skjermen skrur seg automatisk av.

Pcen låste seg også en gang med at den viste rødt, blått, grønt og hvitt over hele skjermen. Bare en farge av gangen så klart, men den byttet på bilde.

Samme har også skjedd når jeg f.eks var inne på DSJ3 (deluxe skijump).

Pcen har fungert som bare det helt til utpå kvelden i dag. Så jeg lurte på om noen vet hva dette problemet kan komme av..

PS! har ikke skjedd når jeg bare er inne i windows, skjer bare når jeg er inne i spill..

Endret av Zandmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok! var det jeg var litt redd for selv.. Nå er jo skjermkortet 3-4år gammelt, så er jo ikke sjokk om det kvelder heller.. Kan det være noe annet som er problemet, eller er det veldig sikkert at skjermkortet kan være gåent?

virker som det er skjermkortet som holder på å ta kvelden. lån skjermkortet fra en venn og se om problemet løses.

8311900[/snapback]

Lenke til kommentar

Trenger jo uansett snart et nytt skjermkort også, og var jo inne på tanken om at det kan være det som er ødelagt. Skader jo uansett ikke å kjøpe et nytt og se om problemet løser seg.

Noe anbefaling om hva slags skjermkort som er bra?

hovedkortet jeg har er: dette

Endret av Zandmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...