Knebel Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ingen grunn til å kjøpe PS3 nå om du ikke allerede har en 1080P tv eller PJ og vil se på blu ray filmer. 8320886[/snapback] Tøv Rfom og Motorstorm er like moro på en lusen gammal CRT. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ingen grunn til å kjøpe PS3 nå om du ikke allerede har en 1080P tv eller PJ og vil se på blu ray filmer. 8320886[/snapback] Tøv Rfom og Motorstorm er like moro på en lusen gammal CRT. 8320905[/snapback] Det er det jeg og har fått inntrykk av, er i alle fall mange som har klart seg godt med en gammel CRT og X360 og nå i nyere tid, PS3. Gratulere egentlig, nintendofolket har fått det klistret på seg at konsollen er kun for barn, nå får dere klistret på dere at du trenger en TV til flere titusener for å spille PS3. Morsomt, ikke sant Lenke til kommentar
xeos Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Om du har råd til det så er det ingen grunn til å vente. Du får flere spill spill som ikke finnes på de andre konsollene nå, f.eks. Motorstorm, Resistance, flow og Super Rub'a'dub... Har heller ikke merket noen bugs eller problemer med min konsoll og som det har blitt sagt før her i tråden så kommer det firmware oppdateringer som man kan laste ned. Viftestøy er heller ikke et problem for meg. Selv når PS3'en skrur vifta til det høyeste nivået så bråker den mindre enn X360'en min! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Apropo viftestøy; vi snakker ikke like stille maskin som PsTwo her? Den er ekstremt stillegående. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Apropo viftestøy; vi snakker ikke like stille maskin som PsTwo her? Den er ekstremt stillegående. 8321110[/snapback] Nå har ikke jeg hørt en PsTwo, men når den var på det laveste nivået var den _UTROLIG_ mye stillere enn jeg trodde. Hørte det så vidt om jeg la øret helt inntil. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kan jo bare bestille den fra bestbuy.com da. Få noen til å sende den fra USA til Norge som gave. Jeg ordna en der, og det kom på 4600,- for 60gb PS3 med ekstra kontroll og 2 spill (Genji og Motorstorm) Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ingen grunn til å kjøpe PS3 nå om du ikke allerede har en 1080P tv eller PJ og vil se på blu ray filmer. 8320886[/snapback] Dumeste jeg har hørt! At det kan være smart og ha en HD TV kan jeg være enig i, men hvorfor må man på død og liv ha en som støtter 1080p? Finnes jo ikke mange spill spm støtter det en gang. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dumeste jeg har hørt! At det kan være smart og ha en HD TV kan jeg være enig i, men hvorfor må man på død og liv ha en som støtter 1080p? Finnes jo ikke mange spill spm støtter det en gang. 8321478[/snapback] Støttes i høyeste grad. Jeg sitter på en 32" 720p Samsung, og koser meg glugg ihjel med PS3, både når det gjelder spill og Blu-ray. 1080p er kjekt å ha om man skal kjøpe tv'er som er 42" eller større, men 720p er vanvittig pent. I tillegg er det sant at kun et fåtall spill støtter 1080p native. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Psh! Jeg sitter med en... Hmm.. 28" eller 32" CRT tv selv! Bare tull at man MÅ ha en supertv! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Man får jo selvsagt mer ut av spillopplevelse og filmopplevelsen hvis du har en hdtv men det funker fint på en crt og..Man MÅ ikke ha en hdtv men som sagt så er det jo en fordel.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 ps3 bråker mindre enn ps2 slimmen, da vel og merke ein ps3 som fungerer som den skal, er ein del vifteproblem med ein del konsoller no.. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Kan jo bare bestille den fra bestbuy.com da. Få noen til å sende den fra USA til Norge som gave. Jeg ordna en der, og det kom på 4600,- for 60gb PS3 med ekstra kontroll og 2 spill (Genji og Motorstorm) 8321280[/snapback] Inkl frakt? jeg kjenner noen i amerika som kan sende maskinen til meg som ''gave'' er genji noe bra? virka litt crappy Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Syns Genji er ganske så kjipt Har bare spilt demoen, men personlig fikk jeg hakaslepp over hvor dårlig det var.. Både gameplay og visuelt! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) da blir det ikke genji..lol.. vurderer å kjøpe en Ps3 med en ekstra kontroll, kansje Formel 1, var jo sjukt billig Endret 6. april 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Vel, mulig det kom ut litt feil, men spillkvaliteten på spillene til ps3 er crap i forhold til det som finnes på 360 og ps2. Det er ingen grunn til å kjøpe ny konsoll om man har 360 eller ps2. Jeg vil også si 360 fremdeles er et lurere valg enn ps3. Grunnen til at jeg drar frem 1080P og blu ray filmer er at ps3 er den billigste blu ray avspilleren. Jeg står fast på at det ikke er vits å kjøpe ps3 enda. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 da blir det ikke genji..lol..vurderer å kjøpe en Ps3 med en ekstra kontroll, kansje Formel 1, var jo sjukt billig 8321996[/snapback] du vil ikkje angre på formel 1 spillet... eg kjøpte det til lansering og er storfornøyd..er du f1 entusiast så er formula one CE ett sikkert kjøp.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 God grunn til å kjøpe ps3 nå! Slik at den er innkjørt til at dette spillet kommer!! Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) da blir det ikke genji..lol..vurderer å kjøpe en Ps3 med en ekstra kontroll, kansje Formel 1, var jo sjukt billig 8321996[/snapback] du vil ikkje angre på formel 1 spillet... eg kjøpte det til lansering og er storfornøyd..er du f1 entusiast så er formula one CE ett sikkert kjøp.. 8322862[/snapback] Blir nok et spill for meg det, fulgt F1 i mange år jeg Endret 6. april 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Selv har jeg bestemt meg for at jeg venter til jeg kommer til USA med å kjøpe PS3.. da slipper jeg å pakke Wii og 360 også.. Blir nok ikke mest spilling det året uansett men.. Endret 7. april 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Juke Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Men det er allerede avklart. Viss du vurdere å vente til sommeren så er det egentlig INGEN grunn til å vente. Det er fint lite med bugs på maskinen nå. Siden den allerede har vært ute en stund andre plasser i verden.8320275[/snapback] Vel, det virker som om sannsynligheten for at man får en feilprodusert PS3 med påfølgende høyt støynivå er forholdsvis stor, så jeg vil i alle fall anbefale at man kjøper konsollen i en butikk som godtar at man hever kjøpet hvis man ikke er fornøyd med varen, f.eks. i form av 30-dageren på Elkjøp. Det går sikkert an å avtale dette konkret med andre butikker også - bare si at du har hørt at enkelte får konsoller som støyer, og at du vil ha muligheten til å heve kjøpet hvis du får en slik - ellers kjøper du et annet sted. Det virker ikke som om det er noe stort poeng i å dra tilbake til den samme butikken og bytte mot en annen PS3 med det første i alle fall, siden det virker som om i alle fall de fleste konsollene i det samme partiet har den samme feilen. Når det gjelder prisen, så ser jeg ikke bort fra at butikkene kommer til å sette ned prisen noe allerede før sommeren. Selv om Sony selv kanskje ikke setter ned prisen med det første, kan butikkene likevel velge å redusere sin egen fortjeneste på konsollen (kanskje til og med selge med tap) i håp om at kundene gir dem inntekter ved å kjøpe spill og ekstrautstyr i stedet. Dette har visst allerede skjedd i Danmark, selv om vi ikke snakker om de helt store prisreduksjonene (500 danske kroner hos én kjede eksempelvis). Men en prisreduksjon er en prisreduksjon. Link til dansk forum angående PS3-prisene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå