Gå til innhold

Burde jeg kjøpe ps3 nå?

Grievdus

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ps3 men er litt usikker på om jeg bør vente til sommeren med å kjøpe den, hørt det er bugs på ps3 å dette skulle bli fikset til sommeren. Men hva slags bugs er det egentlig? er det bare ps2 spill som er fucka liksom? hadde dere venta til sommeren eller bare kjøpt den nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo en flott kommentar, med god begrunnelse :p

Såvidt jeg forstår er det veldig lite bugs på ps3 enda.. det er klart at online tjenesten ikke er så bra som den kan bli. men de kommer med oppdateringer via nettet jevnt og trutt som utvikler dette.

Om du må ha en nå eller senere kommer ann på hvor lysten du er på å spille spillene som har kommet hittil. Jeg for min del følte at jeg måtte det, samtidig som jeg digger å ha ny teknologi tidlig. Hvis dette ikke er noe must kan du heller vente til flere spill som interesserer deg har kommet.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Har du pengene og funnet noen spill du liker er det egentlig ikke noe å vente på. Hvis du venter til sommeren og kjøpe for og spare penger tror jeg det er svært lite du sparer. Tviler sterkt på at det er snakk om 1000 lapper. Vil jo komme en billigere versjon av PS3 med mindre utstyr og HDD men hva skal man med det?? Etter hva jeg har lest kommer ikke denne før til høsten.

Bugs har jeg ikke merket på min PS3, og som nevnt tidligere i tråden vil dette bli fikset fortløpende online.

Løp og kjøp deg en PS3 nå du, før varmen kommer til norge, så kan du nyte litt sol og varme til sommeren istede for og spille... :cool:

Lenke til kommentar

Personlig så skal jeg vente til den synker i pris og til den får noen flere spilltitler.

PS3 har pr i dag ikke så mye å tilby på spillfronten med unntak av kanskje Motorstorm (og til dels Resistance), så hvis du ikke er veldig gira på å skaffe deg en (til dels) rimelig Blu-ray spiller så tror jeg at det mest fornuftige er å vente.

Det er også som flere har nevnt en del problemer med noen partier av PS3'en, så bør i alle fall vente til den issuen er ordnet opp i.

Lenke til kommentar

Som jeg alltid sier til de som skal kjøpe konsoll. Sjekk spillene tilgjengelig og de som kommer. Appelerer de til din smak? Om ja, kjøp, om nei, ikke kjøp. Om usikker, vent litt og se ann.

I.o.m at de nye konsollene oppdateres fortløpende hele tiden, blir mange bugs i firmware fiksa og rettet på. Er derfor mye bedre å fokusere på om konsollen har spill som appelerer til din smak, fremfor om den har bugs i firmwaren.

Lenke til kommentar
Personlig så skal jeg vente til den synker i pris og til den får noen flere spilltitler.

Det er også som flere har nevnt en del problemer med noen partier av PS3'en, så bør i alle fall vente til den issuen er ordnet opp i.

8314329[/snapback]

Hvor lenge tror du at du må vente før det er snakk om at du sparer noen kr på å kjøpe PS3?? Som nevnt tidligere tror jeg det er snakk om 100 lapper her og ikke 1000 lapper.

PS3 kommer til og holde seg stabilt i pris fram til blu ray spillere betraktlig faller i pris, og det skjer ikke i 07.

Enig meg deg/dere som nevner tilgjengligheten på spill, men slik er det hver gang en ny maskin lanseres, og som alle vet vil dette endre seg fort.

Du nevner også feil med PS3, det kommer man ALDRI til å bli kvitt.. Jeg jobber med salg av konsoller og det er ikke mindre reklamasjoner på feks PS2 nå enn når den ble lansert, det er heller motsatt.

Lenke til kommentar

8314329[/snapback]

Hvor lenge tror du at du må vente før det er snakk om at du sparer noen kr på å kjøpe PS3?? Som nevnt tidligere tror jeg det er snakk om 100 lapper her og ikke 1000 lapper.

PS3 kommer til og holde seg stabilt i pris fram til blu ray spillere betraktlig faller i pris, og det skjer ikke i 07.

Enig meg deg/dere som nevner tilgjengligheten på spill, men slik er det hver gang en ny maskin lanseres, og som alle vet vil dette endre seg fort.

Du nevner også feil med PS3, det kommer man ALDRI til å bli kvitt.. Jeg jobber med salg av konsoller og det er ikke mindre reklamasjoner på feks PS2 nå enn når den ble lansert, det er heller motsatt.

8314724[/snapback]

Vel for min del så er det ikke aktuelt å bruke opp mot 6000 kroner på en konsoll. Sony vil nok se seg nødt til å senke prisen på sin PS3 for å være konkurransedyktig med de to andre aktørene blandt "casual" gamer markedet.

Skulle nå også tro og håpe at Sony skal kunne klare å kutte kostnader ganske fort på PS3 hardwaren.

Lenke til kommentar
maskinen kommer garantert til å dette i pris...

8317959[/snapback]

Om ikke de tar en Wii da.. Dvs Butikkene setter opp prisen ved neste leveranse for ekstra profitt.. :)

EDIT: Liten tro på det, men vi kan da vel kverulere litt ikke sant? :D

Endret av Fhj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...