Gå til innhold

er brillerens farlig for lcd-er?

Thor.

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å se flekker på selve skjermen av brus og slikt og tenkte det kanskje var på tide å fikse litt på det. Går det da an og bruke brillerens på spray for og gjøre skjermen ren?

Skjermen er en samsyng SyncMaster 730BF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt ann på hva brillerens sim brukes. Som regel er brillerens som er beregnet på briller med beskyttende belegg trygt å bruke (og det gjelder de fleste). Annbefaler dog at helst bruker rensemiddle som er spesifikt beregnet på LCD. DU får det på clahs-olson og lignende steder for en billig penge.

-Stigma

Lenke til kommentar
Kommer litt ann på hva brillerens sim brukes. Som regel er brillerens som er beregnet på briller med beskyttende belegg trygt å bruke (og det gjelder de fleste). Annbefaler dog at helst bruker rensemiddle som er spesifikt beregnet på LCD. DU får det på clahs-olson og lignende steder for en billig penge.

-Stigma

8311983[/snapback]

Det var de pangene jeg ville spare siden jeg ikke har penger for øyeblikket, har mikrofiber i alle typer og vann er det nok av, om jeg hat papir som ikke loer vet jeg ikke men når huset våkner imorgen så finner jeg sikkert ut det meste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...