wil Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei. Jeg har som jeg har sagt mange ganger før Windows 2000 Pro Eng+Sp4 og Windows Vista Ultimate Eng i Dualboot. Dette fungerer veldig fint. Måtte riktignok gjenopprette det ene Windows Vista Image mitt i dag, men nok om det. Når maskina står i Vista så høres det ut som at harddisken spinner noen ganger. Som om harddisken starter opp på nytt igjen på en måte. Maskina restarter ikke nei. Har egentlig aldri falt meg inn hva som kan være feil her. Ikke det at det er noe krise akkurat, men den er aldri sånn i Windows 2000 som da er på samme harddisken. Akkurat nå kom jeg på at det kanskje er noen instillinger i Windows Vista som kanskje gjør det? Noen flere som har det slik i Windows Vista? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er harddiskene satt til å gå i dvale etter en viss tid? Sjekk power options. Lenke til kommentar
atomera Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hvordan sjekker man det?? har samme problem selv Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kontrollpanel> Power Options> Choose when to turn off the display> Change advanced power settings> Harddisk Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Var inne å sjekka i går, men husker ikke noe særlig av det jeg sjekka. Sitter nå i Windows 2000, så umiddelbart får jeg ikke sjekka det. Husker at jeg var inne å ordna med Avsluttningsknappen til Windows Vista i går, slik at jeg fikk slått av den (Som visstnok var et problem). Skal sjekke det senere i dag. Men skjermen blir jo ikke svart og den restarter jo ikke når den spinner opp. Den går som vanlig liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå