Hundremeterskogen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hva er det som gjør at man kan få frysninger hvis en sang er veldig bra? Man kan jo også få frysninger hvis man hører fæle lyder, men det blir vel ikke helt det samme. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Man får frysninger for de sangen er utrolig bra, og gir kroppen psykisk velvære. Det er min teori. Skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg får frysninger av musikk som virker majestetisk, altså en slaks æresfrykt på en måte. Utrolig bra musikk som treffer meg skikkelig gir også frysninger. Litt dårlig versjon av denne perlen men: Denne gir meg godt med frysninger Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Man får frysninger for de sangen er utrolig bra, og gir kroppen psykisk velvære. Det er min teori. Skyt meg om jeg tar feil 8311771[/snapback] Slenger meg på her. Det er noe ved virkelig bra sanger som gjør noe med en psykisk. Og når det skjer, er det herlig. Et eksempel er refrenget på denne sangen: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det skjer når noe utløser sterke følelser. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) 8311846[/snapback] *Gåsehud*. Trur eg lettare får frysninger av musikk satt til bilde (filmmusikk) enn når eg berre hører ei låt, enten fordi musikken er veldig bra eller fordi bilde og musikk passer perfekt sammen. Eit anna eksempel er vardebrenningsscena i LOTR: Return of the King. Endret 4. april 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg får frysninger av Who Wants To Live Forever av Queen visst det litt mørkt, og jeg er alene ute eller noe... Helt fantastisk låt! Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Man får frysninger for de sangen er utrolig bra, og gir kroppen psykisk velvære. Det er min teori. Skyt meg om jeg tar feil 8311771[/snapback] Jeg slenger meg på den jeg Men det er fortsatt ingen vitenskapeling forklaring på hvorfor man får f.eks. gåsehud og frysninger. Denne tråden bør kanskje egentlig under vitenskapsdelen av forumet, hvis det finnes en vitenskapsdel. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=SF&s=&f=182 Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Enigma - Sadness får det til å gå kaldt nedocer ryggen på meg. Vet ikke helt hvorfor,men mye av grunnen kan være at sangen er bra eller kanskje den er skummel. Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Man får frysninger for de sangen er utrolig bra, og gir kroppen psykisk velvære. Det er min teori. Skyt meg om jeg tar feil 8311771[/snapback] et av nåtidens beste verk spør du meg.. en utrolig sterk sang som skaper bilder! Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Denne musikken i denne videoen gir meg frysninger. Digger den type musikk + slow motion osv Vet ikke hvorfor men akkurat når man ser Faramir rir på hesten og roper så får jeg alltid frysninger. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bra video! Var ikke mye frysninger på meg akuratt der men det var nære på et par ganger. Likte den siste sangen veldig godt, noen som vet navnet på den? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Siste sangen er en del av den som var først. Står i kommentarene i vidoen hva sangene heter men tror det er noe Globus Epicon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå