Gå til innhold

Største pranket du har gjort?

Toska92

Anbefalte innlegg

Puttet en inntørket død gullfisk oppi ølboksen til en kompis på fest :!:

Han satt å drakk av boksen i 10 min før han merka det var noe galt idet han styrtet i seg siste rest :!:

HVA FAEN ER DETTE?? HVA FAEN??

Gikk å tømte det ut for å se hva som var oppi, gjett hvem som klikka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg greide å helle en bøtte med kaldt vann over gymlæreren på ungdomsskolen. Skulle egentlig helle over folk i klassen som sto og hamra på døra fra dusjen og ut til bassenget, vi skulle ha svømming, og folk sto ferdig i badeklær og hamret på døren for at læreren skulle låse opp. Det jeg ikke visste var at læreren hadde kommet innenfor døra for å snakke til folket, jeg heller søplebøtta som jeg har fylt med kaldt vann over skilleveggen som skal hindre innsyn fra bassenget og inn i garderoben. Akkurat da hører jeg læreren snakke. Heisann, tenkte jeg, nå blir det jubalong. "Den var du heldig med, jørgen" sa læreren som nå var våt som ei katte.

Lenke til kommentar

Hmm.. Var på LAN nå i helga sammen med en gjeng kamerater.

Det var ikke akkurat det største jeg har gjort, men i allefall det eneste jeg husker akkurat nå.

Jeg tok en god gammel screenshot av skrivebordet, skjulte skrivebordsikonene og avslutta explorer.exe...

Det tok nesten 15-20 min før han brøt ut; "HVEM HAR GJORT DETTE?!"

Det er ganske morsomt egentlig! :D

Lenke til kommentar
Plastfolie over dassen er jo en slager. Artig å se uttrykket til folk når de ser en flyvende bæsj som bare ligger der. :wee:

8313766[/snapback]

så du sitter altså og ser på mens folk driter ?

8313974[/snapback]

Gjør du ikke det du da..?

Google scat så får du se du og ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...