Gå til innhold

Største pranket du har gjort?

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.. var ein liten innpåsliten fyr på 6.år som allti følgte etter oss. så fortaldte vi han at han skulle få være med oss visst han gjikk opp til mora si og sa dette : du er ei forbanna h**e di Fi**e. husarrest på den gutten ja. var ikke snillt gjort :p

var på leirskole en gang for en del år siden. en kompis av meg sovna og vi var klar med tannkremen. kila han under nesa med ein sokk. og han gnikka tannkremen inn oppover nesebolene og over hele trynet. var sinnsykt morsomt nor han kom til sånn samling på mårran med fullti tannkrem i tryne.

fikk en fyr til å drikke ei cola flaske vi alle hadde spytta i. og tilogmed pissa i :no:

Lenke til kommentar

Meg @ kompis LAN.

Alle sov untatt meg og en kompis. En lå og sov i sin gode recliner og skræva mot oss. Vi gikk på kjøkkenet, henta et glass med vann, tømte det i skræve på han, gikk til PCen min, spilte så høy musikk at han våkna...

Han: *se ned, tar på flekken* "Oi, faen..." *går ned på rommet sitt og kommer ikke opp igjen før 10 min senere*

Fader han var flau ^^

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Meg @ kompis LAN.

Alle sov untatt meg og en kompis. En lå og sov i sin gode recliner og skræva mot oss. Vi gikk på kjøkkenet, henta et glass med vann, tømte det i skræve på han, gikk til PCen min, spilte så høy musikk at han våkna...

Han: *se ned, tar på flekken* "Oi, faen..." *går ned på rommet sitt og kommer ikke opp igjen før 10 min senere*

Fader han var flau ^^

8312117[/snapback]

Men den er derimot uskyldig moro :D

På lan tok vi å skrev nicket våres i tryne på en fyr, som hadde spredd virus til alle, når han sov. Vi barberte også halvparten av det ene øyenbrynet hans. He had it coming...

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Og så er det alltid morsomt å klemme inn bremsa og hyle når det er noen som er så dum å sovne når de sitter på med meg ^^

Obs, obs! Hvis noen skal prøve denne så sjekk speilene først, hvis dere ikke gjør det så kan det bli flere enn den sovende som blir "pranka"...

Lenke til kommentar

Må bli en gang jeg og noen kompiser hadde LAN. Satt å mekka random hotmail accounts, hadde det litt morsomt med bekjente osv. Vi ble lei av det, spilte litt, tafsa litt, støff man gjør på LAN lism. Men uansett, en av de som var på LANet var ikke med på det met hotmail tullinga, så jeg bestemte meg for å lure han litt. Fant en random profil på deiligst.no, sendte han litt bilder og hadde litt småcyber med han. Var utrolig morsomt der å da, så han satt der litt småforelska foran skjermen sin å skrøt til oss om at han snakka med ei hot jente. Men jaggu skjønte han at det var en spøk når jeg slo på Bjørn Rosenstrøm med Lurad og smilte litt til han. Rart han ikke skjønte det til å begynne med siden jeg og de andre allerede har lurt folk i et par timer... Uansett, ansiktsutrykket på han når han skjønte at det var oss = Priceless.

Lenke til kommentar

Har maaange, men Lan er en fin ting å ta uttifra. Tok en halvfull flaske 1.5 liter cola som en kompis hadde drekki litt av. Åpna den og tok ei hel remse Kulltabletter (slike man tar om man har løs mage:D) og blanda det godt inn. Var vel ca 12 stk nedi der nå. Han drakk opp resten selv om de siste gørrest vistnok smakte litt rart :)

Dagen etter måtte han jævlig på dass, men måtte gi opp etter en halvtime. Gikk vist nesten ei uke før han kunne drite igjen gitt :!: :!:

Lenke til kommentar

Det jeg skal fortelle nå har ingenting med meg å gjøre, men noen andre i parallellklasse min, så slapp av...

Det har seg sånn at vi har en liten raring i parallellklassen og noen bestemte seg for å tulle litt med han. Så de tok en fantaflaske, åpna den såvidt og slapp noen tabletter med avføringsmiddel oppi. De hadde tenkt å gi Fanta-flaska til raringen, men de ombestemte seg og tenkte at det var for slemt å gjøre sånn, så de kastet Fanta-flaska i en søppeldunk i gangen.

Men raringen kommer tuslende bortover gangen og ser en helt (tilsynelatende) uåpnet Fanta-flaske, plukker den opp fra søpla, åpner flaska, drikker det og løper som pokkerivold inn til toalettet og ble der i tre timer!

Skumle greier :!:

Lenke til kommentar
Det jeg skal fortelle nå har ingenting med meg å gjøre, men noen andre i parallellklasse min, så slapp av...

Det har seg sånn at vi har en liten raring i parallellklassen og noen bestemte seg for å tulle litt med han. Så de tok en fantaflaske, åpna den såvidt og slapp noen tabletter med avføringsmiddel oppi. De hadde tenkt å gi Fanta-flaska til raringen, men de ombestemte seg og tenkte at det var for slemt å gjøre sånn, så de kastet Fanta-flaska i en søppeldunk i gangen.

Men raringen kommer tuslende bortover gangen og ser en helt (tilsynelatende) uåpnet Fanta-flaske, plukker den opp fra søpla, åpner flaska, drikker det og løper som pokkerivold inn til toalettet og ble der i tre timer!

8312448[/snapback]

Hvem faen tar ting fra søpla? :!:
Lenke til kommentar

8312448[/snapback]

Hvem faen tar ting fra søpla? :!:

8312737[/snapback]

Raringer? :p

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor godt det passer inn her ettersom det ikke er så veldig stort prank. Men siden jeg så noen nevnte noe med lan her, må jeg fortelle noe forferdelig irriterende. Kjøp helt gjennomsiktig teip, og fest den en bit under alle musene. Det er helt forferdelig. En kan ikke se teipen omtrent, og musen blir helt ubrukelig :p

Husker en gang jeg skremte pappa noe ganske fælt. Han hadde fått tak i en slik lampe med dimmer på, som han selvfølgelig måtte montere selv. Så han satt der og monterte i vei, reiste seg opp og sa tydelig at vi måtte krysse fingrene for at det ikke skulle smelle. Og akkurat i det han vridde om bryteren skreik jeg alt jeg kunne bak ham.

Da ble han bare helt stille, og hvit i fjeset. Kommer aldri til å glemme det uttrykket... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...