xxm0rtyque Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei dere. Fikk en melding fra kjæresten til søstra mi istad. Han jobber på Color Line, Sandefjord-Strømstad. Han spurte om jeg ville ha sommerjobb som Kaptein Kid! Timeslønna var 150kr. Og jeg må jobbe annahver uke! Altså....Hvis sommerferien er på 8uker. Så blir det 4uker med jobb. og 4uker med ferie! Hva synes dere? Burde jeg ta jobben? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nei det tror jeg ikke er så lurt! Men siden jeg er så snill en kar som jeg er så kan du gi de telefonnummeret mitt så kan jeg gjøre det for deg! 150kr/timen + båt hadde jeg ikke sagt nei til nei ^^ Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ta jobben, det er jo digg med litt ekstra cash når ferien er over Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 hmm kaptein kid. er ikke du litt for ung til det a?:S er ikke han en svær kar med skjegg. og ikke en liten gutt med kviser? neida. hørtes egentlig ut som en chill krem jobb, bare du ikke blir lett sjøsyk Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har gjort det i 7 år så ja, ta jobben! Det er varmt som ett helvette, drakta er vanskelig å se gjennom, skoa er gedigene osv... Alt i alt så kommer du til å få en strålende sommer du ikke glemmer! Send meg en PM hvis du lurer på noe Endret 4. april 2007 av beachboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå