Hundremeterskogen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor er det slik at musikk blir bedre når man er trøtt? Eller, ikke direkte bedre, men musikken er hvertfall, mer... tilstede, på en måte. Er det bare jeg som har det slik? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har det ikke sånn. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Spørs hva slags musikk det er... Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kanskje man ikke gidder tenke på så mye annet enn musikken når man er trøtt..? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Man "synker" mer inn i musikken, ettersom man ikek fokuserer så mye på lukt og synet. Hvertfall slik jeg er når jeg er trøtt, og nå for den saks skyld, når jeg har drikki. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg har det på en måte slik som trådstarter beskriver det. Ihvertfall slik at i det siste har det vært slik at enten Pink Floyd - Dark Side Of The Moon eller Dire Straits - On every Street må stå på når jeg skal sove, ellers går det ikke. Endret 4. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg synest det meste blir bedre med litt trøtthet... Merkelig med det! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har det ikke sånn. 8311278[/snapback] second that! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg satte på Burzum - "Det som engang var" hver dag når jeg la meg en stund. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg syns heller ikke det, men derimot syns jeg musikk, og egentlig lyder generelt virker mye høyere på kvelden... Merkelige greier. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Musikken for meg blir mye bedre mens du halvsover. Er du i bilen på langtur (ikke bak rattet forhåpentligvis) og musikken er det eneste som holder deg våken er det ubeskrivelig deilig. Opplevde dette med Children Of Bodom - Hate Crew Deathroll plata på iPODen Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Musikk er best i den vesle tida mellom når du er vaken, og når du sov. Eg pleier å høyre på f.eks. Earth - Hex: Or Printing in the Infernal Method når eg skal sova. Rett før eg sovnar så høyres det i eit par minutt ut som om det faktisk er vokal på skiva (den er eigentleg instrumental). Jævlig fascinerande, og deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå