saluttknall Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jaja, så trådte han av scenen for siste gang til en lett pianosolo. Paul McCartney har idag utført sin siste liveopptreden. Jeg satt og så på hele tiden uvitene. Helt til noen freakskjendisser sa at dette nok ble det siste vi kom til å se fra Paul. Med den siste tonen i pianosoloen hans var min Beatlestid over. Nå er det bare et aktivt medlem igjen. Ringo også var det han som hadde minst talent. Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men å få det ned gir meg en slags melankolsk stemning. Aldri mer skal jeg høre på mine gamle cder fra rundt årtusenskiftet. The Beatles var et kapittel og nå ble det slutt pga. noen amerikanske kjendisser og en pianosolo. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg så på det. Men er du sikker på at det var hans siste live-opptreden? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Ja, for det sa de amerikanerene. Ja for det sa de amerikanerene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kan ikke se noen grunn til at dette ikke kan tas i Musikkafeen. Dårlig emnetittel er det også. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg