m3 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Western Digital MyBook premium ekstern harddisk. I pakken fulgte det med firewire ledning men den var 6 til 6-pin så jeg kjøpte en 6 til 4-pin sånn at den passet til min bærbare pc. Via usb går alt greit (utenom farten fordi jeg kun har usb 1.1) men når jeg kobler til firewire kabelen så skjer det absolutt ingen ting.... Er det noen som erfaring med dette...!? Obs! Jeg kjører PcLinuxOs 2007... Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 fdisk -l lister ikke opp harddisken som et scsi-device? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 fdisk -l lister ikke opp harddisken som et scsi-device? 8310847[/snapback] Nope.. Ikke når den er koblet til via Firewire men den kommer fram som dev/sda1 når jeg kobler usb kabelen!? Lenke til kommentar
m3 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Problem løst: Jeg skriver dette i tilfelle noen skulle lese det her senere... Setting Up A Firewire Hard disc. PCLinuxOS New User Guide: Firewire http://www.pclinuxonline.com/wiki/Firewire Endret 7. april 2007 av m3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå