viuldriftking Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 skal kjøpe tv til ps3: er denne bra nok? vil jeg få fullt utbytte av ps3 på denne? http://www.toshibanorge.no/no/prodark/Tosh...rk_37WL67ZG.pdf Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 den tven vil nok duge i massevis.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 begynner å lure på om den støtter 1920x1080 progresivt noen som har erfaring? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 står jo at display oppløsning er 1920*1080 og litt lenger ned står det at det er "progressive scan" og 1920*1080p er jo progressiv. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg tror dessverre ikke denne TVen støtter 1080p-signaler via HDMI i alle fall. Har lastet ned manualen til den TV-modellen og bladd litt rundt, og på side 6 står det at HDMI-inngangen er optimalisert for 1080i + flere andre oppløsninger, men det står ikke et ord om 1080p. Dette fant jeg på side 6 i manualen, bare for å ha nevnt det. Kan lastes ned herfra. En annen ting du burde sjekke er om denne modellen støtter HDCP (kopibeskyttelse av HDMI-signalet), jeg finner ingenting om det i manualen i farten. Støtter den ikke det, vil det så vidt jeg har skjønt ikke være mulig å bruke den sammen med PS3 via HDMI-tilkobling (PS3 bruker visstnok denne beskyttelsen på sine HDMI-signaler, også i menyer og spill). Mer info om dette i denne artikkelen. Godt mulig det ikke er mulig å få tak i en HDTV i dag uten HDCP-støtte, men jeg nevner det for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 står jo at display oppløsning er 1920*1080 og litt lenger ned står det at det er "progressive scan" og 1920*1080p er jo progressiv. 8311307[/snapback] Paneloppløsning og støttede oppløsninger har i utgangspunktet ikke noe med hverandre å gjøre, det er mange som har blitt "lurt" og kjøpt en 1080-TV og tatt det for gitt at den støtter 1080p. Godt mulig det ikke er mulig å få tak i en HDTV i dag uten HDCP-støtte, men jeg nevner det for sikkerhets skyld. 8318146[/snapback] Det stemmer, alle TV-er merket HD Ready (det vil si de aller fleste, om ikke alle, dagens flatskjermer) støtter HDCP. Apparater med HDMI-inngang støtter uansett HDCP, det er en del av HDMI-standarden. Tråden er feilpostet og flyttes fra Spørsmål og svar - Konsoll til TV-apparater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå