stian-hg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hva kan være galt når jeg får disse meldingene i "hendelsesvinduet" i DeCSS: Error getting disk key Title might not be encrypted! File transfer completed Dette kommer 0,2 sekunder etter jeg trykker transfer. Vær snill og hjelp en nybegynner! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Lol! Hva skal du med DeCSS? Er jo tusen ganger bedre ting å finne på markedet :smile:. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Høres jo fint ut det, men hva er best? Hvordan er beste måten å lage en VCD ut i fra en DVD? Enklest liksom, siden jeg er så fersk på området. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 forsiktig nå! kanskje du får økokrim på døra ville nok heller brukt eit bra program, i staden for å mimre over dvd-jon :smile: det finst vel ca tusen dvdrip-guider på nettet.... http://www.doom9.org/ Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Finnes nok av guider hvor man må bruke 100 programmer for å få inn filmen.. bare så det er sagt er det seff snakk om en film jeg kjøpte idag som jeg vil ha en kopi av =) men finnes det et enkelt fint program hvor jeg kan sette inn dvd'en og omtrent trykke en knapp så kommer det ut som f.eks divx (eventuelt svcd)???? er lei av å måtte bruke så mange programmer (hvorfor skriver jeg egentlig lei når jeg enda ikke har rippa en dvd =) Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 JA!!! Et klikk og så er det gjort! Fins det?? Eller kanskje 2-5 trykk, jeg kan leve med det og.... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 EasyDivX (Google) skal være et ganske enkelt program. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 "I vårt forsøk rippet vi og komprimerte en 100 minutters DVD-film på vår Athlon 1.4 GHz til DivX-format i løpet av 1 time og 50 minutter ved hjelp av EasyDivX" http://www.dinside.no/php/art.php?id=28758 http://easydivx.does.it/ eit program, men ikkje eit klikk.... :wink: Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Eller du kan bruke DVD2SVCD som produserer SVCD (surprise!) og vcd. Programmet og guide på http://www.doom9.net. Selvfølgelig et par ting å stille inn første gang du kjører det, men etter det er det praktisk talt bare ett trykk (og du er hekta :smile:) for å ta backup av en film. Knall bra resultat, og det kan virkelig variere fra programm til programm. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 EasyDivx har vel 9 steps tror jeg, og det betyr 12-13 klikk første gangen og ca. 8 sammenhengende klikk alle andre gangene. Tar vel 0.12 sekunder fra programmet er startet opp til DVD kopieringen begynner. Også tar det rundt halvannen time å kopiere. Blir vel egentlig ikke enklere? Bare ha Divx codecene installert så går det så bra så. deSCC: lol :smile: Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Et par spørsmål til EasyDivX etter at jeg leste artikkelen på dinside.no. 1. Hvordan viser jeg teksten? (det sto at jeg trengte spesielle verktøy) 2. Når avi-filen er klar. Brenner jeg den da rett på en CD, og stapper den i DVD-spilleren og ferdig? [ Denne Melding var redigert av: stian-hg på 2002-12-16 18:39 ] Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 17:43, skrev milkwood:bare så det er sagt er det seff snakk om en film jeg kjøpte idag som jeg vil ha en kopi av =) hei, hvem har sagt du får lov til å ta kopi av din egeninnkjøpte dvd film? Selv om du har loven på din side er det jo ikke sikkert du har rettsvesenet på din side da...ehm, eller no sånt :wink: Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 18:30, skrev stian-hg:Et par spørsmål til EasyDivX etter at jeg leste artikkelen på dinside.no.1. Hvordan viser jeg teksten? (det sto at jeg trengte spesielle verktøy)--> trur det er med i programmet (les under innstallasjonen), men du må kanskje ha eit eget program for å spille av filmen....2. Når avi-filen er klar. Brenner jeg den da rett på en CD, og stapper den i DVD-spilleren og ferdig?--> divx fungerar ikkje i vanlege dvd-spillere! trur nok heller du bør prøve eit anna program då... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå