güner Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Har tenkt til å linke med venner i jula, og problemet er det at noen av oss har ganske gamle pc'er sånn at det er begrenset med artige spill vi kan spille. Har dere noen forslag til allrighte spill vi kan spille? Håper på svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sjanger? Type multiplayer (coop, team, deathmatch)? Skudd i blinde: RTCW, Quake 1|2|3, UT, UT2k3, Warcraft 2|3, TA, RA, Bomber Fun, etc. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Age of Empires C&C Red Alert Counter-Strike Diablo (I/II) Quake (I/II) :razz: Transport Tycoon NFS (diverse versjoner) Delta Force MS Combat Flight Simulator I det hele tatt mange gode spill som ikke er så utrolig tunge å kjøre. :smile: Lenke til kommentar
güner Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Alle slags sjangere, men jeg tror de spillene dere har listet opp fortsatt er for kraftig kost for isse pc'ene. Den kjipeste av dem alle er vel en PII 300mhz med 64 ram og laptop. Har spillt litt cs, funker bra, men laptop'en sliter litt. Spillte Risk 2 og det fungerte bra. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Både Red Alert og Unreal Tournament(!) funka fett på min gamle P166 med 48(tror jeg) MB RAM. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg har en P2 366MHZ craptop som kjører Red Alert 2 :smile: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 17:26, skrev güner:Alle slags sjangere, men jeg tror de spillene dere har listet opp fortsatt er for kraftig kost for isse pc'ene. Den kjipeste av dem alle er vel en PII 300mhz med 64 ram og laptop. Har spillt litt cs, funker bra, men laptop'en sliter litt. Spillte Risk 2 og det fungerte bra. Nei, de fleste vil gå fint, kanskje Diablo 2 og MS Combat Flight Sim var litt å ta i, men de andre tror jeg skal gå _utmerket_! 300MHz er jo nesten for overkill å regne for f.eks. Transport Tycoon og C&C! Glemte forresten Warcraft II, det er jo ikke så dumt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå