Gå til innhold

Hvordan bruker jeg tv out på skjermkortet..


lars-frr

Anbefalte innlegg

lurer på hvordan jeg bruker tv out på skjermkoret mitt(gti4200)

Jeg har en kabel som jeg setter inn i skjermkortet, kabelen har så to forskjellgie plugger , den ene er til en vanlig tv kabel og den andre vet jeg ikke helt hva er til.. Jeg prøvde å bare bruke tv kabel utgang og via den koble den inn i Tv n, men jeg fikk intet bilde.. Noen som kunne hjelpe meg med dette hadde vært digg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først så må du laste ned et program som heter TV-Tool. http://tvtool.info/index_e.htm

Så kan du bruke en composite-kabel dvs en "vanlig" ludkabel (men da fikk ikke jeg farge på tvbildet mitt) Eller du kan bruke en S-VHS kabel. Det siste gir best resultat. Du må kanskje ha en scart-adapter også inn til TV'n din. Men med geforce kort må du ha tvtool programmet. Du laster ned fra linken. Dette er en gratisversjon, som varer i 15 min av gangen, men du kan betale 10 $, så får du en fullversjon...

Vet ikke om du ble så veldig mye klokere...:smile:

Lenke til kommentar

Man trenger ikke TvTool. Og det heter S-Video, ikke S-VHS.

 

lars-frr: Har du sett i manualen? Det står vanligvis nokså utførlig hva man må gjøre der. Hvis du har S-Video og kompositt, vil S-Video gi best resultat, men tven din må støtte det.

Standard S-Video-kabel er 4-pins MiniDIN, dvs det er 4 pinner i hannkontakten og 4 hull i hunnkontakten (i tillegg til en liten festepin nederst i kontakten).

 

Edit: Mini. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-12-16 22:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...