egd1 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 This is an automatically generated Delivery Status Notification THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipient has been delayed: ****@online.no Message will be retried for 2 more day(s) Technical details of temporary failure: TEMP_FAILURE: Could not initiate SMTP conversation with any hosts: [mx.online.no. (10): Connection reset by peer] Hvorfor får jeg ikke sendt mail til en kamerat på online...? Går til alle andre... Lenke til kommentar
trotsche Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har samme problem. Er ikke mulig å sende mail til @online.no adresser. Ingen som har funnet ut noe? Lenke til kommentar
trotsche Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Virker som om det kan være et problem med at epostserverne til google bli svartelistet. Se: http://forums.whirlpool.net.au/forum-repli...cfm/715649.html Lenke til kommentar
KrissiFontaine Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har samme problemet! Hvordan får vi ev. fjernet gmail serverne fra svartelista?? Lenke til kommentar
trotsche Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har samme problemet! Hvordan får vi ev. fjernet gmail serverne fra svartelista?? 8403718[/snapback] Har sendt mail til telenor/online.no, men ikke regn med at det skjer noe på den fronten Lenke til kommentar
KrissiFontaine Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har sendt mail til telenor/online.no, men ikke regn med at det skjer noe på den fronten 8403834[/snapback] Hvis *alle* som opplever dette sender mail, vil de kanskje høre?? Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Haha, så døvt av Telenor. Samme med meg, får ikke sendt mail til online.no adresser. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Haha, så døvt av Telenor.Samme med meg, får ikke sendt mail til online.no adresser. 8406733[/snapback] Snakket med en på Telenor nå. Han skal kikke på det. Lenke til kommentar
Stig Ove Voll Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har samme problemet. Jeg har meldt det inn til Telenor via et kontaktskjema på nett. Stig Ove Voll Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har ikke noe problem med å sende mail fra Gmail til de to online-adressene her i huset. Onlineadressene våre har ingen som helst filter for å slippe inn Gmail heller så Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 12. april fikk jeg følgende svar fra Telenor. Telenor Kundeservice til kim vis detaljer 12.apr Hei. Vi har feilmeldt problemet, og bedt om at du får tilbakemelding når rett avdeling er ferdig med å se på saken. -- Med vennlig hilsen, F. Pedersen Kundeansvarlig Telenor Kundeservice Svarer du på denne e-posten, ber vi deg om å ikke endre noe av innholdet slik at saksgangen bevares i sin helhet. Jeg har ikke hørt noe enda forøvrig sendte jeg en epost i dag, hvor jeg ba om en tilbakemelding når/ om de mottok eposten, og har fått en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå