erikstein Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Installerte win2k med tilhørende mobility radeon drivere som er å finne på Compaq sin hjemmeside. Har en Compaq Evo N600c. Men jeg finner ingen skjermdriver..så flere av fargene på maskina blir elendige...spesielt grå, orange etc. Noen som har opplevd det samme? Finner jo ingen drivere til skjermen heller, så den kjører jo "plug&play" monitor driveren. Kontaktet compaq ang. problemet, de hadde ikke hørt om en driver sa de. Noen som har opplevd det samme? Eventuelt noen med Compaq Evo N600c som kan være så vennelig å sende meg driveren de bruker for sin skjerm, slik at jeg kan få testet? :smile: Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sikker på at det ikke er skjermkortet som har feil drivere? de fleste skjermene skal funke på standard windows driverne Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Lastet ned driveren fra compaq (når det gjelder mobility drivere, så finnes ikke de hos ati fordi de skal da legge ved driveren til skjermkort og skjerm i sin egen pakke). Jeg kan jo ikke ha tatt feil driver...er jo den som ligger der :smile: Kun 1 driverpakke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå