Gå til innhold

Virtua Tennis 3 er bedre på grafikk på Ps3?


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Online har ingenting med tema å gjøre. Det ble i tillegg presisert at vi ikke skulle blande inn dette i denne tråden. Valgte å poste dette for at alle skal se at problemene med at ps3 spillene i enkelte tilfeller var dårligere grafisk enn xbox 360 nå begynner å bli borte. Flott at utviklerene begynner å skjønne ps3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virtua Tennis på PS3 ble laget for å få ha 1080p støtte fra dag 1 utviklingen begynte hos SEGA. 360 versionen, som var laget for å se best ut i 720p, fikk kastet inn 1080p støtte bare noen få måneder før spillet ble lansert(pga. 1080p støtte i siste dashboard update)

 

 

og hva er resultatet ifølge Gamespy?

 

 

PS3 ser best ut i 1080p og 360 version i 720p, "merkelig" ikke sant? :whistle:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Er jo fint at PS3 har god grafikk på multiplatformene, men det har vel lite å si når de er så marginale som de er, forskjellene. Dessuten kommer vel den beste grafikken uansett på ekslusive titler, så heller se frem til inhouse teamene til Sony kommer med noen som f.eks God of War 3 så blir det vel snakk om grafikk.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Bear^: De påstandene dine kan du fint gi en kilde på. Ellers er det en generalisering, og innlegget ditt vil bli slettet.

 

EDIT: Og forresten, etter den kilden må ingen starte å kommentere om det stemmer eller ei - da kan vi feks lage en egen tråd til det :).

 

Det kunne faktisk blitt en god diskusjon, så føl fri til å lage en slik tråd bear^.

Lenke til kommentar

Jeg har testet VT3 på 720p på PS3 og X360 og da har jeg problemer med å se noen forskjell. 1080P har jeg ikke testet da TV'en dessverre ikke liker det :)

 

At VT3 ser bedre ut i 1080P på PS3 kan jo ha noe med overføringen å gjøre. VGA og komponent er analoge kabler og det kreves vel veldig høy kvalitet på dem for å få like bra bilde i høyere oppløsninger som med HDMI. Hvis det ser like bra ut i 720P ser jeg ikke helt hvorfor det skulle bli noen særlig forskjell i 1080p. Ville man ikke sett svakheter i teksturene allerede på 720p?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...