Myou Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei, fikk nå en feilmelding når jeg startet opp pcen.. RTHDCPL.EXE - Ugyldig omplassering av system-DLL: System-DLLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vilikke kjøre skikkelig. Omplasseringen oppstod fordi DLL.filen C:/WINDOWS/system32/HHCTRL.OCX okkuperte et adresseområde reservert for system DLLeri Windows. Kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. ok heh.... Fikk ikke feilmeld. når jeg startet opp pcen tidligere idag Noen ide om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Her finner du svaret: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743387&hl= Du har lastet ned og innstallert siste oppdateringer for windows. Det skaper krøll for noen. Søk på "Realtek HD Audio driver" på google, og last ned siste versjon, tror det er 1.64. Innstaller den så funker det fint. Endret 4. april 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Myou Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) FAENKEN! magler en fil fra servicepack 2 woot now? Får ikke installert pga nenvte problem. Endret 4. april 2007 av 4S Matrix Lenke til kommentar
Yama Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) WOOHOO. detta har jeg lurt på også. takker og bukker. EDIT: Windows er lissom best vettu Endret 5. april 2007 av Yama Lenke til kommentar
Myou Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Men merkelig nok så står det jo på system informasjon at jeg har service pack 2 Noen andre programmer som kanskje ville funket istedet for Realtek HD Audio Driver? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jeg la bare inn den fila på nytt jeg Lenke til kommentar
Myou Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hvilken fil da? Service pack2 eller den filen som manglet? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 HHCTRL.OCX kom ikke opp noe feil etter det :S vetafaen om det bare er tilfeldig Lenke til kommentar
Myou Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) kk, skal jeg bare laste ned den filen da, og legge den i riktig bane også prøve å installere da? Tester det jeg Men tenkte. Fant du filen bare på google eller? Endret 5. april 2007 av 4S Matrix Lenke til kommentar
Myou Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Nei, serr... Jeg lastet ned Ksuser.dll filen som manglet, og valgte den i banen, men får likevel feilmeld. hva i helsikke gjorde den nye patchen egentlig? Går det ikke ann å ta en systemgjennoppretting elns kanskje for å gjennopprette den gamle filen? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan du ikke avinnstallere den siste oppdateringen da? Legg til og fjern programmer. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takk Endelig er problemet fiksa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå