mandela Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 bortsett fra itbutikken og databutikken (de får gjennomgå skikkelig i "webshoperfaringer", har handlet hos begge selv, men var heldig og har (foreløpig) ingen retursaker hos dem) webshops og vanlige butikker, tips? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Søk i prisguiden så får du svar. EDIT: Hvordan skal jeg kunne tenke meg fram til at du SELFØLGELIG har brukt prisguiden? Det er veldig mange her på forumet som ikke gidder eller tenker på å søke selv og dermed er det absolutt ikke usakelig å skrive dette. Du spurte om noen hadde tips og du fikk et av meg. Og ja jeg driver selfølgelig å skriver kun for å få flest mulige meldinger.... Les igjennom mine tidligere meldinger og gjør deg opp en mening før du slenger ut påstander om det ene eller andre. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-12-16 22:43 ]</font> EDIT2: No hard feelings heraldo. Ble bare litt irritert et lite øyeblikk av meldingen din siden jeg faktisk prøvde å hjelpe. :smile: [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-12-17 22:50 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 John_^ helt bortkastet melding fra deg (ikke hvis du sparer på flest mulig sendte meldinger da) har selvfølgelig undersøkt prisguiden og lett hos div. nettbutikker Lenke til kommentar
KickF Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Tja ... har sjøl ein LiteON , å denne har eg kjøpt på itbutikken.no , å kan ikkje sei at e har dårlige erfaringer med dem ... har handla masse med dem ... databutikken.com har eg oxo handla med , eller sku eg sei PRØVDE å handle med , men fikk aldrid noe bestillingsbekreftelse , så eg handla utstyret ein anna plass , men etter 3 VEKER så dukker jaggu meg ikkje d en pakke opp fra databutikken !!! da hadde jo eg allereide bygget den nye maskinen min , så den fikk dei pakken i retur + at ein fikk ein KLAGEMAIL ... ,men vist du ikkje vil handle LiteON med noen av desse , så kan du prøve mamoz.no ... de selger 48x LiteON for under 600,- ... mer her : http://www.mamoz.no/mamoz/data/vare.asp?Pr...=500001&LevID=3 ENJOY this XmaS Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 John_^ , jeg beklager min tidligere melding. jeg har brukt forumet i 1.5 år og stort sett er jeg "grei og fornuftig" i mine innlegg. :smile: Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.databutikken.com har Lite-On. Levert på godt under en uke. 508,- Godt fornøyd med service. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Kjøpte min Lite-On på Elkjip til 495,- 48X Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 18:41, skrev Wipeout:Kjøpte min Lite-On på Elkjip til 495,- 48X He he, jeg og... Lenke til kommentar
tralle Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 eh.. hvilken elkjøp butikk .. og hvilken modell.. :smile: Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Alle Elkjøp butikker i hele Norge hadde den på tilbud for noen uker siden, men nå er det vel AOpen 48x de selger til 495,-. Egentlig var det LiteOn 40x de solgte, men de gikk tom for den ganske raskt, så de solgte 48x til samme pris istedet. Modelnummeret på min er LTR-48125S. Lenke til kommentar
tralle Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 ok.. takk for opplysningen. Absolutt data fører også lite-on. Men kun 48125s/w Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Bruk nå bare prisguiden å se hvem som fører liteon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå