Gå til innhold

hvilke butikker selger lite on cd-brennere?

mandela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søk i prisguiden så får du svar.

EDIT:

Hvordan skal jeg kunne tenke meg fram til at du SELFØLGELIG har brukt prisguiden? Det er veldig mange her på forumet som ikke gidder eller tenker på å søke selv og dermed er det absolutt ikke usakelig å skrive dette.

Du spurte om noen hadde tips og du fikk et av meg.

Og ja jeg driver selfølgelig å skriver kun for å få flest mulige meldinger.... Les igjennom mine tidligere meldinger og gjør deg opp en mening før du slenger ut påstander om det ene eller andre.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-12-16 22:43 ]</font>

EDIT2:

No hard feelings heraldo. Ble bare litt irritert et lite øyeblikk av meldingen din siden jeg faktisk prøvde å hjelpe. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-12-17 22:50 ]

Lenke til kommentar

Tja ... har sjøl ein LiteON , å denne har eg kjøpt på itbutikken.no , å kan ikkje sei at e har dårlige erfaringer med dem ... har handla masse med dem ... databutikken.com har eg oxo handla med , eller sku eg sei PRØVDE å handle med , men fikk aldrid noe bestillingsbekreftelse , så eg handla utstyret ein anna plass , men etter 3 VEKER så dukker jaggu meg ikkje d en pakke opp fra databutikken !!! da hadde jo eg allereide bygget den nye maskinen min , så den fikk dei pakken i retur + at ein fikk ein KLAGEMAIL ...

,men vist du ikkje vil handle LiteON med noen av desse , så kan du prøve mamoz.no ... de selger 48x LiteON for under 600,- ... mer her : http://www.mamoz.no/mamoz/data/vare.asp?Pr...=500001&LevID=3

ENJOY this XmaS

Lenke til kommentar

Alle Elkjøp butikker i hele Norge hadde den på tilbud for noen uker siden, men nå er det vel AOpen 48x de selger til 495,-.

Egentlig var det LiteOn 40x de solgte, men de gikk tom for den ganske raskt, så de solgte 48x til samme pris istedet. Modelnummeret på min er LTR-48125S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...