granhus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 For litt siden ble jeg kraftig lurt av noen kompisser. Jeg har lyst å finne på noe meget lurt for å ta hevn. Jeg har hørt at det finnes et stoff (helt ufarlig) som gjør at man tisser rødt. Hvis noen vet om noe jeg kan bruke blir jeg meget glad. Det må selvfølgelig være helt ufarlig og lovlig. Jeg er også åpen for andre forslag... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Spark dem sinnsykt hardt i balla. OnT: lurer på om masse rød konditorfarge kan gi utslag. Endret 4. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Spis rødbeter. 8309987[/snapback] Spark dem sinnsykt hardt i balla. 8309997[/snapback] Beklager, granhus. Du har nok feilpostet denne tråden. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Rødbeter funker. Pisser rødt, fargen er for sterk til å brytes ned i magen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Rot inni urinrøret med ei nål evt. kan du få nyrestein? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Så er trikset å få folk til å spise rødbeter da.... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 var noe en lærer på skolen til fattern fikk noen elever til å drikke. var helt blankt og smakte ikke stort så man kan vel lure det i dem som vann. Nå var det bare å finne ut av hva det var forno. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 var noe en lærer på skolen til fattern fikk noen elever til å drikke.var helt blankt og smakte ikke stort så man kan vel lure det i dem som vann. Nå var det bare å finne ut av hva det var forno. 8310117[/snapback] gidder du å forsøke å finne ut hva det hva? eller kan du gi meg noen tips om hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 http://www.nrk.no/programmer/tv/newton/5764740.html Må spise veldig mye for at det skal fungere. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvis jeg ikke husker feil, pisser man rødt hvis man får i seg Fenolftalein. I tillegg er stoffet avførende, noe som kan medføre lange do- køer. Det løses opp i alkohol, og kan lage en hel masse leven på fester. Jeg har ikke full oversikt over hvor risikofritt det er, så dette er slik sett informasjon man kan, men ikke utfører. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Spis rødbeter. 8309987[/snapback] Er bare bullshit. Ble lurt til å spise MANGE forige sommer og så lo de da jeg sa jeg ikke pisset rødt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har spist rødbetsuppe og pissa rødt flere ganger før. Hvor mye rødbeter det er oppi suppa vet jeg ikke, men.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Noen kamerater fikk i seg noe som fikk dem til å pisse BLÅTT! Lurer på hva det var jeg... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja det lurer jeg også på.. Går ikke ann å søke på Google da? "How to pee red" Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Husker vi helte noe fra ett kjemisett i en fontene i oslo sentrum, ble helt blålilla, en ide og finne ut om stoffet er giftig men. Det vi hadde gjorde hvertfall flere hundre liter vann kraftig blått i fargen, av ca en halv liter. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Et brukbart hardt spark i korsryggen (nyrene) vil få deg til å tisse ganske rødt. Veit om en som gikk på kampsport som det plutselig spruta ut rødt på. Skal sies at det ikke anbefales, og man bør komme seg fort på sykehus etterpå. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Drikk brum.. http://' target='_blank'> Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tor ikke aa sparke i pikken eller korsryggen er ufarlig. Traadstarter vil jo at dette skal veare lovlig og ufarlig.l Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Drikk brum..<a href='http://' target='_blank'></a> 8310924[/snapback] Skal man drikke brum <a href='http://' target='_blank'></a> ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå