Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Heisann, som topic sier trenger jeg hjelp til å lage et lite hjemmestudio. Jeg har mulighet til å bruke pc. Jeg vil kunne spille inn gitar (akustisk med mikrofon, el, og bass) og jeg vil kunne spille inn vokal. Så jeg trenger en mikrofon(SM58?), en mikser, lydkort og preamp, men det er hovedsakelig mikseren jeg trenger hjelp til. Jeg trenger en rimelig mixer gjerne brukt, men helst ikke dyrere enn 2000.- Wiken Endret 18. mai 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Sm58 er vertfall bra mic:) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg ville heller gått for en stormembran-mikrofon. For brukte mixere, så finnes det jo diverse bruktmarkeder... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja tusen takk begge to, jeg har satt sammen et lite studio nå, men ellers takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå