Gå til innhold

En ansatt hos McDonalds, hverdagen der?!


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

hehe, mye morsomt her ja, selv jobber jeg i en meny butikk, og ting kan være like mye frustrende der, her kommer jeg med en fullastet og ustabil pall, også må kunden stoppe opp midt i veien for og snakke med noen bekjente og jeg prøver forjeves og få kontakt, eller når en kunde spørr etter en vare som vi ikke har oppe, så tilbyr jeg meg og gå på lagret og skjekke, gå igjennom et lite helvete for og få tak i varen for og så komme tilbake og oppdage at kunden er borte og ikke er til og finne, og den klassiske

Kunde: "unnskyld vet du hvor jeg finner..."

Meg: "ja den står rett her/bak deg/til høyre/til venstre/ rett der borte"

Kunde: "åja hehe, takk for hjelpen"

Også er disse iriterende idretstevne folka som kjøper en milion boller pøler osv, og finner ut at de kjøpte for mye, og kommer tilbake for å levere tilbake varer, jeg står da opptatt med mine ting når de drar tak i meg og begynner og mase om underskrift osv, jeg sier at det kan ikke jeg ta meg av, og de begynner og mase om jo det må du siden du jobber her

 

Puh godt og få ut litt agresjon

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Men han sa jo nettopp at han hadde tilbudt kunden en pose, men at kunden utrykkelig sa nei. Og så etterpå spør mennesket om de kan få en pose likevel. Personlig mistenker jeg enkelte smågjerrige individer i å spekulere i å slippe å betale for posen på den måten. Sier du ja når betjeningen spør havner det på kvitteringen, og huff, der var det 50 øre tapt...

 

Geir :)

8321892[/snapback]

Ja når du nevner det, hva i helvete skal butikken med denne 50 øringen?
Lenke til kommentar
Haha, jeg skal iallefall ikke klage når hun sier hun er sliten. :D

 

Jeg sitter bare i kassen på deltid, så:

-"Pose?"

8309953[/snapback]

 

Neida, jeg trenger aldri pose. Jeg bærer alltid innholdet i den fulle handlevogna med meg i lommene mine! Ikke noe problem! (Det er noe som alltid irriterer meg. Det er bare gamle kjerringer som tar med seg poser hjemmefra).

8316576[/snapback]

Jeg jobber selv i kassen på Meny, og det er utrolig vanskelig å vite om folk skal ha eller ikke. Ja det finnes folk som prøver å stappe en hel handlevogn full av varer ned i den lille sekken sin. Når de da finner ut at det ikke var plass alikevel spør de om å få pose. Når de da må betale en femtiøring for posen blir de sur på meg, selv om det var dem selv som opprinnelig sa de ikke ville ha pose.

 

Snorre :)

8321374[/snapback]

Jeg trodde alle Meny-sjapper har esker med poser i enden av kassa helt gratis jeg. Sånn er det i alle Meny-butikker her jeg kommer fra hvertfall..
Lenke til kommentar

Dette var morsom lesing. Du har nesten like irriterende kunder som jeg har på Rema 1000.

 

8) Ekle arbeidere som ser det en sport i å slenge ut ekle dårlige uopfinnsome "har hørt det før to millioner ganger" sjekkereplikker. Jeg kunne vært datteren deres, dette er ekkelt og en smule pedofilt.

8309878[/snapback]

:!: Haha. En gang spurte en fyr på jobben om jeg ville ha barn med han. Det tok i grunn kaka.

Lenke til kommentar
Men han sa jo nettopp at han hadde tilbudt kunden en pose, men at kunden utrykkelig sa nei. Og så etterpå spør mennesket om de kan få en pose likevel. Personlig mistenker jeg enkelte smågjerrige individer i å spekulere i å slippe å betale for posen på den måten. Sier du ja når betjeningen spør havner det på kvitteringen, og huff, der var det 50 øre tapt...

 

Geir :)

8321892[/snapback]

Ja når du nevner det, hva i helvete skal butikken med denne 50 øringen?

9455174[/snapback]

Vis de har 1000 kunder på en dag.. det blir 500 spenn, point taken?

Lenke til kommentar
Men han sa jo nettopp at han hadde tilbudt kunden en pose, men at kunden utrykkelig sa nei. Og så etterpå spør mennesket om de kan få en pose likevel. Personlig mistenker jeg enkelte smågjerrige individer i å spekulere i å slippe å betale for posen på den måten. Sier du ja når betjeningen spør havner det på kvitteringen, og huff, der var det 50 øre tapt...

 

Geir :)

8321892[/snapback]

Ja når du nevner det, hva i helvete skal butikken med denne 50 øringen?

9455174[/snapback]

Vis de har 1000 kunder på en dag.. det blir 500 spenn, point taken?

9466954[/snapback]

Hvis de har 1000 kunder per dag så blir beløpet de tjener på matvarer osv. Ganske så mye mer enn de 500 kronene.
Lenke til kommentar
Men han sa jo nettopp at han hadde tilbudt kunden en pose, men at kunden utrykkelig sa nei. Og så etterpå spør mennesket om de kan få en pose likevel. Personlig mistenker jeg enkelte smågjerrige individer i å spekulere i å slippe å betale for posen på den måten. Sier du ja når betjeningen spør havner det på kvitteringen, og huff, der var det 50 øre tapt...

 

Geir :)

8321892[/snapback]

Ja når du nevner det, hva i helvete skal butikken med denne 50 øringen?

9455174[/snapback]

Vis de har 1000 kunder på en dag.. det blir 500 spenn, point taken?

9466954[/snapback]

Hvis de har 1000 kunder per dag så blir beløpet de tjener på matvarer osv. Ganske så mye mer enn de 500 kronene.

9467040[/snapback]

 

Men allikavel så blir det et betydelig beløp hvis snittet ligger på rundt det daglig. Går ut på å tjene penger vettu. Så mye de kan overalt.

Lenke til kommentar
Men han sa jo nettopp at han hadde tilbudt kunden en pose, men at kunden utrykkelig sa nei. Og så etterpå spør mennesket om de kan få en pose likevel. Personlig mistenker jeg enkelte smågjerrige individer i å spekulere i å slippe å betale for posen på den måten. Sier du ja når betjeningen spør havner det på kvitteringen, og huff, der var det 50 øre tapt...

 

Geir :)

8321892[/snapback]

Ja når du nevner det, hva i helvete skal butikken med denne 50 øringen?

9455174[/snapback]

Vis de har 1000 kunder på en dag.. det blir 500 spenn, point taken?

9466954[/snapback]

Hvis de har 1000 kunder per dag så blir beløpet de tjener på matvarer osv. Ganske så mye mer enn de 500 kronene.

9467040[/snapback]

 

Ok, Vis du har 20 000 kr og en vare som er verdt 500kr Gir du bort varen eller beholder den selv?

Lenke til kommentar

Jeg fatter selv ikke hvorfor folk spiser der. Tar du og fiser etter du har gått ut ut av butikken så må du hjem og ta deg en skive fordi du er sulten igjenn, eller gå inn og kjøpe en ny burger..

 

Dette er kanskje også en måte og tjene penger på?

 

"Gå ut, fis. gå inn, spis"

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Kasse : Det blir 867 kroner og 50øre. skal det være en pose?

Kunde : 2 poser trenger jeg.

Kasse : Det blir da 168,50

Kunde : uff da, trenger vist en pose til.

Kasse : det blir 50øre

Kunde : (tar opp visakortet for å betale den ekstra "varen" til 50øre.) eller om det er en sinnatag utvikler seg til en arg samtale om moralen her.

8324062[/snapback]

Det minner meg om den gangen jeg dro kortet for over 700 kr på en bensinstasjon, etterpå måtte jeg dra det en gang til for å betale løken på pølsa. Morsomt.

 

En kompis som jobbet på en dagligvarebutikk for noen år siden orket ikke å spørre alle kundene om de ville ha bæreposer, han bare slo inn poser til de som så ut til å trenge det. Han bevæpnet seg med egne 50-øringer (altså fra egen lomme) for å kunne betale tilbake sure kunder som hadde fått bæreposer uten å be om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Haha. En gang spurte en fyr på jobben om jeg ville ha barn med han. Det tok i grunn kaka.

 

Skræmmern : Æ har hadd øyan på dæ læng og no lurt æ på om vi sku gift oss , ka sei du om det ?

 

Kassadame : *dåner*

 

Skræmmern : Ja , ho vært skikkelig skræmt no *noterer i boka*

 

:ph34r: :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Etter å ha jobbet der en stund nå så tenker jeg ingenting. Kommer du ikke inn hylende i griserosa bunny kostyme så er jeg likegyldig til deg og ikke minst dine bestillinger  ;)

9474849[/snapback]

 

Dette kan fort tolkes negativt, men jeg velger heller å se på de positive mulighetene. Det kan minne om sosialistisk tenkemåte fra en helt annen tid. Hvorfor ikke? Her kan man komme som Kong Salomo, eller Jørgen Hattemaker, og likevel være sikker på at man får bare driten.

 

Innse det! At i bunn og grunn er Mæccern bare en foringsmaskin. Så da kunne dere ansatte heller vært sendt til nærmeste veldrevne gardsbruk for å lære service. I det minste får kyrne nok høy, en seng å slappe av i, og jeg har til og med hørt at bonden bruker å synge for dyra sine. Høres ikke så verst ut, og kunne bli et seriøst ansiktsløft for troverdigheten deres.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...