Gå til innhold

En ansatt hos McDonalds, hverdagen der?!


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Jeg sitter som nevnt i kassen, og vist folk kommer med mange 1-kronere eller 50-øringer så sender jeg dem bare vekk.

Enkelt og greit.

Vi har et elektronisk kassesystem og jeg har ikke lov av sjefen min til å fylle driten så vedkommende må tømme den igjen.

8314175[/snapback]

Vell,du kan ikke nekte å ta dem imot,sålenge det er gangbar mynt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, jeg skal iallefall ikke klage når hun sier hun er sliten. :D

 

Jeg sitter bare i kassen på deltid, så:

-"Pose?"

8309953[/snapback]

 

Neida, jeg trenger aldri pose. Jeg bærer alltid innholdet i den fulle handlevogna med meg i lommene mine! Ikke noe problem! (Det er noe som alltid irriterer meg. Det er bare gamle kjerringer som tar med seg poser hjemmefra).

Lenke til kommentar
4) Asiatiske damer. Ikke for å være frekk, men dere er om mulig verdens mest irriterende folkeslag. Eneste dere bestiller er kylling og nuggets. Ikke kan dere norsk, engelsk, tegnespråk, eller andre former for kroppspråk. Skal dere ha kyllingburger, ikke kall det muffins varm sjokolade eller cola. Kyllingburger heter kyllingburger i real life også.

8309878[/snapback]

Tenk om Darkness| kommer og banner deg naa :p

Lenke til kommentar
4) Asiatiske damer. Ikke for å være frekk, men dere er om mulig verdens mest irriterende folkeslag. Eneste dere bestiller er kylling og nuggets. Ikke kan dere norsk, engelsk, tegnespråk, eller andre former for kroppspråk. Skal dere ha kyllingburger, ikke kall det muffins varm sjokolade eller cola. Kyllingburger heter kyllingburger i real life også.

8309878[/snapback]

Tenk om Darkness| kommer og banner deg naa :p

8316764[/snapback]

Hæ?

Lenke til kommentar
Jo det kan jeg, de kan pent handle et annet sted..........

8315301[/snapback]

Nei, det kan du dessverre ikke.

 

Da kan de klage, og du får en advarsel. Gjentar det seg kan du miste jobben...

8316312[/snapback]

 

Det er sjefen som instruerer oss om å sende folk med kun mynter vekk.....

Så enkelt er det...

 

Vi gjøre ikke hverdagen hardere for oss selv, når det ikke er nødvendig.

Butikken er så utrolig stor at jeg tviler på det gjør noe om vi mister noen kunder på det, dessuten kommer de alltid igjen anyway. :D

Lenke til kommentar

For å ta det fra den andre enden, så er det som forbruker jævlig irriterende å stå "hundre år" i kø, bestille noe take-away sammens med to kamerater. Dere har bestilt akkurat det samme, men når dere pakker opp take-away posene ser dere at du mangler chips, og attpåtil har betalt mere enn de andre.

Du drar tilbake fordi det kanskje ikke var så langt å gå. Når du kommer ned, og konfronterer dem på en høflig og vennlig måte, sier en kvisete 19-åring med fyrstikkarmer at du ikke har bestilt noe chips, med en "jeg kan banke deg opp med knokkelarma mine"-tone. Det som da er ekstra morsomt er at nevnte spirrevipp ikke en gang sto i kassa - for den ble betjent av en kar som ikke snakka eller forstod norsk. "En nice-price meny med milkshake, den til 39 kroner takk" ble til "1xnice-priceburger som ikke er i meny og 1x milkshake til 42 kroner". Dette fikk du selvfølgelig ikke vite fordi jyplinggutten sto og pakka dem in.

Når du da krever å få chipsen du skulle ha, krangler han først masse, også sier han at du får chipsen du egentlig ikke skulle ha, fordi han er snill.

 

Det ovenfor er akkurat det som skjedde med meg. De 3 kronene jeg ble snylta for, og chipsen for den saks skyld, er ikke det største tapet i verden. MEN man skal faen meg ha det man har betalt for. Prinsippsak deluxe.

Når jeg endelig fikk den jævla chipsen (jeg sa faktisk "Gi meg den jævla chipsen"), og pipestilken som betjente kassa lata som han gjorde det fordi han var snill og service-orientert holdte jeg på å fly i flint. Nei fysj, der og da var jeg veldig tilbøyelig til å ta en Martin Schanke på kvisepysa.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Jeg sitter som nevnt i kassen, og vist folk kommer med mange 1-kronere eller 50-øringer så sender jeg dem bare vekk.

Enkelt og greit.

Vi har et elektronisk kassesystem og jeg har ikke lov av sjefen min til å fylle driten så vedkommende må tømme den igjen.

8314175[/snapback]

Vell,du kan ikke nekte å ta dem imot,sålenge det er gangbar mynt...

8315281[/snapback]

Bankens segler og mynter er tvunget betalingsmiddel i Norge. Ingen er pliktig til i én betaling å ta imot mer enn femogtyve mynter av hver enhet.

;)

Lenke til kommentar
Jeg sitter som nevnt i kassen, og vist folk kommer med mange 1-kronere eller 50-øringer så sender jeg dem bare vekk.

Enkelt og greit.

Vi har et elektronisk kassesystem og jeg har ikke lov av sjefen min til å fylle driten så vedkommende må tømme den igjen.

8314175[/snapback]

Vell,du kan ikke nekte å ta dem imot,sålenge det er gangbar mynt...

8315281[/snapback]

Bankens segler og mynter er tvunget betalingsmiddel i Norge. Ingen er pliktig til i én betaling å ta imot mer enn femogtyve mynter av hver enhet.

;)

8318565[/snapback]

Hehe,det visste jeg,fant bare ikke kilden :-)

Lenke til kommentar
Jo det kan jeg, de kan pent handle et annet sted..........

8315301[/snapback]

Nei, det kan du dessverre ikke.

 

Da kan de klage, og du får en advarsel. Gjentar det seg kan du miste jobben...

8316312[/snapback]

 

Det er sjefen som instruerer oss om å sende folk med kun mynter vekk.....

Så enkelt er det...

 

Vi gjøre ikke hverdagen hardere for oss selv, når det ikke er nødvendig.

Butikken er så utrolig stor at jeg tviler på det gjør noe om vi mister noen kunder på det, dessuten kommer de alltid igjen anyway. :D

8317278[/snapback]

 

Ingen fortjener at folk bruker kun smått mer en akkurat mcdonalds, når de jevnt over er for gniene til å ha skikkelig dekning av betalingsterminaler (i mange tilfeller er den ikke-eksisterende), så ønsker jeg mcdonalds så mange myntproblemer som overhode mulig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er en av de ekle arbeiderne som kan finne på å dra en frase du sikkert har hør mange ganger før.

Har i grunnen så mye i mot Mc Donald at jeg ikke handler der i det hele tatt og dermed sparer deg for mine spydige komentarer.

 

Det er en ting jeg ikke forstår, hvorfor handler folk et sted de missliker av forskjellige grunner?

Jeg gjør det ikke.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...