TEE Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vet vakten før meg på jobb mange ganger har sagt "Denne personen er en skikkelig suring" og advart meg skikkelig mot han/henne siden jeg fikk dem på ankomst og skulle sjekke dem inn, men både innsjekk og utsjekk har gått smooth og gjesten har vært alt annet enn sur. Jeg tror nok det mye handler hvordan man er som person, basis som nevnt ovenfor. Vær som du ønsker gjestene skal være. Selv når det er negative omstendigheter kan du gjøre en kunde fornøyd. Det finnes også tilfeller der det går galt uten noen spesiell grunn. Personligheter som ikke er kompatible eller slikt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "Jeg synes ikke den er noe god, men du må gjerne kjøpe den. Kan jo være du liker den..." </RANT> Korrekt svar: "Alle kakene våre er gode. Kjøp i vei!" Faktisk ikke. Jeg synes enkelte av dem smaker bikkjemøkk, men folk spiser dem allikevel. Jeg kan gjerne gi en anbefaling, men vær forbredt på at jeg liker muffins med eddiksmak - noe du ikke gjør Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kunde mørbanket på McDonald's Sånn det går når man klager på sylteagurken eller? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skal det være milkshake eller en omgang juling? Mersalg "gone bad" på mc'Donalds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå