Gå til innhold

En ansatt hos McDonalds, hverdagen der?!

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Her er en lite over mine mest irriterende typer kunder. Kjenner du noen som er slik, eller kanskje du er slik selv : SLUTT!

1) Kunden som aldri klarer å finne ut hva han/hun vil ha. Og gjerne spørr firehundreog femtimillioner spørsmål om hva som er på hver enkelt burger. Men likevel alltid ender opp med å kjøpe en plain hamburger til ti kroner!

2) Kunden med stor familie som ikke klarer å spørre de firehundreogfemitimillione

ne ungene de har om hva de skal ha før de kommer i kassen. Det forundrer meg at når en hel familie står i kø så lenge, at de da ikke tanken å finne ut hva de skal ha streifer dem.

3) Kunden som spørr hva ungen vil ha og ender med å gå gjennom alt på menyen, og ungen sier likevel nei til alt. Gråter ungen å så er det enda bedre.

4) Asiatiske damer. Ikke for å være frekk, men dere er om mulig verdens mest irriterende folkeslag. Eneste dere bestiller er kylling og nuggets. Ikke kan dere norsk, engelsk, tegnespråk, eller andre former for kroppspråk. Skal dere ha kyllingburger, ikke kall det muffins varm sjokolade eller cola. Kyllingburger heter kyllingburger i real life også.

5) Kunden som bare må betale alt i enkroninger og femtiøringer. Fordi det er så greit å bli kvitt dem. Tror du det er så greit for meg å telle 150 kroner i småpenger i kø og 40 varmegrader?

6) Kunden som klager på alt. Brettet er for skittent, bordet er en smule på, gulvet er klisset, hamburgeren er skjev, pomfriten er kald, moren har fått kreft, og det er krig i Irak. Alt pga meg og Mc Donalds.

7) Frekke og bortskjemte unger/ungdommer i flokk. Jeg er ikke døv, dum eller blind. Jeg hører hva dere sier og dere trenger ikke å brøle eller spørre hvert andre sekund om når maten kommer. Når dere forsatt holder på å bestille.

8) Ekle arbeidere som ser det en sport i å slenge ut ekle dårlige uopfinnsome "har hørt det før to millioner ganger" sjekkereplikker. Jeg kunne vært datteren deres, dette er ekkelt og en smule pedofilt.

9) Kunder som vil ha det til at jeg har tatt for mye betalt eller gitt ut feil mat. 99% av tifellene er det dere som har tatt dere en pille for mye, så slutt å bitch. En beklagelse er også fint, når dere har dratt sjefen min vekk fra tven og latt meg stå å småsvette i 20- 30 minutter.

10) Kunden som alltid sier 4 cola, men seinere klager, fordi han tydelig bestilte en sprite, to melk og en milkshake sjokolade. Selfølgelig gjorde du det!

11) Kunden som er gjenerelt sett sur og har gått inn for å gjøre min dag om mulig kjipere med å være frekk og ufordragelig. Helst sammen med like ufordragelige unger.

12) Kunden som klager over leken i barnemenyen. Det er en leke som man får gratis i barnemenyen. Vil du ikke ha den, ikke ta den. Unger driter vel i om fargen er rød eller rosa. Og jeg har ingen planer om å begi meg ut på skattejakt på lageret for å finne den eksakte leken som din drittunge måtte ha med rosa striper, grønt hår og fem armer. Det kommer ikke til å skje...

13) Kunden som vil jeg skal gå å vaske bordet dems, mens jeg står i kassen, det er fult med kø. Når jeg kommer fram til bordet, er det rent. Skjer hver gang!

Det var vel en liten smakebit av hva som irriterer meg i løpet av en arbeidsdag.

(Kjæresten min jobber deltid på Mcen) :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunden som bare må betale alt i enkroninger og femtiøringer. Fordi det er så greit å bli kvitt dem. Tror du det er så greit for meg å telle 150 kroner i småpenger i kø og 40 varmegrader?

Ikke mobb oss som bruker småpenger. Dere er pliktige ved norsk lov å godta det.

6) Kunden som klager på alt. Brettet er for skittent, bordet er en smule på, gulvet er klisset, hamburgeren er skjev, pomfriten er kald, moren har fått kreft, og det er krig i Irak. Alt pga meg og Mc Donalds.

Er det kunden sin feil at hamburgeren er skjev, pomfriten er kald og at dere ikke har vasket gulvet?

Må også si at jeg synes dere har misvisende reklamer, f.eks at man blir servert menyen sin. Det har kun skjedd en gang for meg av gud vet hvor mange ganger jeg har vært der.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Jeg er mot McDonalds nettop på grunn av at gulvet er smurt inn med kliss, burgerene ser gode ut på menyen men når man får dem så har dem stått i den greia i 10 min og er kalde og sammenmoste...

Men det er 2 ting som funker på donald, nemmelig milkshaken og mcflurry!

Lenke til kommentar
Jeg har den perfekte løsningen på alle disse problemene. Burger King. Så slipper vi å plage stakkarene på McDonalds..

8310370[/snapback]

LOL idiot, tror ikke du at de har akkurat de samme problemene der?

8310444[/snapback]

Jaja, men jeg skjønner ikke hvorfor du kommer hit for å klage over jobben din, noe du får betalt for og gjøre altså.. Det er jo bare å slutte om det plager deg så veldig.. Tviler på at kundene kommer til å forandre seg med det første. Lager man søppelmat så er det jo mye søppel som kommer å kjøper det..

Lenke til kommentar
12) Kunden som klager over leken i barnemenyen. Det er en leke som man får gratis i barnemenyen. Vil du ikke ha den, ikke ta den. Unger driter vel i om fargen er rød eller rosa. Og jeg har ingen planer om å begi meg ut på skattejakt på lageret for å finne den eksakte leken som din drittunge måtte ha med rosa striper, grønt hår og fem armer. Det kommer ikke til å skje...

8309878[/snapback]

Trodde en Mc-ern leke kosta 5 kr jeg :hmm:

Gjør det her jeg bor! Dessuten så er et sjeldent at den leken som står i bildet på menyen kommer ut sammen med maten.

Lenke til kommentar

McJob is slang for a low-paying, low-prestige job that requires few skills and offers very little chance of intracompany advancement. Such jobs are also known as contingent work. The term McJob comes from the name of the fast-food restaurant McDonald's, but is used to describe any low-status job

:!:

Lenke til kommentar
Hahaha ja, det er en grunn til det bare er 16-19 åringer som studerer eller går på skole som jobber der.

:wee:

8314164[/snapback]

Ikke alltid det er det ;P

Flott at du skrev dette! Nå husket jeg å ta med meg alle 50 øringene og 1 kroningene så jeg endelig blir kvitt dem 

:!:

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

Jeg sitter som nevnt i kassen, og vist folk kommer med mange 1-kronere eller 50-øringer så sender jeg dem bare vekk.

Enkelt og greit.

Vi har et elektronisk kassesystem og jeg har ikke lov av sjefen min til å fylle driten så vedkommende må tømme den igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...