Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fine(gjerne sære) Bag'er

Anbefalte innlegg

Stort sett alle som ser på seg selv som litt alternative og annerledes har en av disse hengende over skulder'n.

Så hvorfor ikke lage en tråd der folk kan legge innn sine personlige (gjerne sære) favoritter.

Akkurat nå har jeg en armygrønn sovjetbag, men jeg er på utkikk etter noe litt mer spesiellt som ikke absolutt alle har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1399,- for den bagen? Jeg har ingen tro på Moods of Norway. Skjønner ikke hypen rundt merket. Jeg er glad i minimalisme men den bagen var rett og slett kjedelig og stygg. Design som ligner på probat t-skjorter som folk sitter hjemme og mekker selv. Ikke engang logoen og websiden er noe å rope hurra for. De har tydeligvis funnet ut at rosa er kult...så de klinte til med den fargen og håpet på det beste.

Nei de har mye å lære av JL og Tiger of Sweden.

Endel OT men tilbake ontopic.

Snacks fra Fred Perry

post-77814-1175720922_thumb.jpg

post-77814-1175720945_thumb.jpg

Lenke til kommentar
1399,- for den bagen? Jeg har ingen tro på Moods of Norway. Skjønner ikke hypen rundt merket. Jeg er glad i minimalisme men den bagen var rett og slett kjedelig og stygg.

Hehe, du om det. Jeg syns det de kommer med er lekent og sjarmerende.

Hadde jeg hatt for mye penger skulle jeg gjerne spradet rundt med en bag fra LV e.l

;)

Lenke til kommentar

Mulberry har noen heite messenger bagger, anbefaler også å sjekke ut ToS og Paul Smith. Ralph Lauren har også et par stilige bagger, men vet ikke om disser er å oppdrive i Norge.

Og hva skal en mann ha oppi en bag? :p

Hadde vært moro med en, men aner ikke hva jeg skal ha oppi.

8333037[/snapback]

Det jeg har i baggene mine: skolebøker, laptop, diverse hårprodukter, mobil, lommebok, snus, alt små ting som man ikke orker å gå rundt med i lommene.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...