Gå til innhold

Ny logo til MediaMonkey

Anbefalte innlegg

MediaMonkey skal få seg ny logo. Den gamle er slitt ut, og utviklerne vil ha noe mer profesjonelt. Den logoen som blir brukt blir betalt for, og da spør jeg likesågodt noen her fra forumet om de har lyst å prøve seg.

Den må formidle;

- At MediaMonkey er et musikkprogram

Den bør inneha;

- En ape som har en tilknyttning til musikk på en eller annen måte. (Spiller bongotrommer, har på hodetelefoner etc.)

Den må være i;

512*512 px, men helst i vektor hvis det er mulig.

Alle bidrag mottas med takk, og husk at dere har en stund på dere. MediaMonkey v3 skal ikke gis ut før i mai/juni. Jeg vet ikke hvor mye dere får, men dere blir betalt av MediaMonkey-teamet hvis deres logo velges. Husk at dette skal være seriøse bidrag og at logoen må være allsidig og kunne brukes i all form for promotering. De som ikke har lyst å vise dette til allmennheten kan selvfølgelig sende sine bidrag til meg på PM/epost.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For noen duster dere er. Jeg har da faen meg verdighet. Dette er en mulighet for noen å tjene penger og bli profilert av et program med 10.000 nedlastninger for dagen.

Dette er ingen offiisiell konkurranse fra MediaMonkey. Dette var en henvendelse jeg fikk fra en av utviklerne i MediaMonkey om at de var interessert i flere bidrag til ny logo. De spurte meg fordi jeg har gjort annet grafisk arbeid for dem og fordi de sikkert ville gi en mulighet tilbake for det frivillige arbeidet jeg har gjort. Jeg har blant annet gitt ut to gratis-lisenser på dette forumet. Og nå er det en annen mulighet jeg kommer med til dere.

Tilknytningen til MediaMonkey er at jeg holder på med skins til versjon 3 av programmet og oversetter FRIVILLIG programmet til norsk.

Grunnen til at noen kanskje vil sende den til meg er vel kanskje fordi det er jeg som er bindeleddet mellom utviklerne og dere? Hvis din logo blir valgt så er det selvfølgelig du som får de pengene det er snakk om. Poenget er vel at jeg ikke gir ut bilder av andres logo, mens en åpen visning av logoen her kan føre til mange lignende logoer.

Nå ble jeg litt forbannet av dere to og håper at de neste postene blir konstruktive og ikke gir preg av tvangsnevrotiske sinnstillstander.

Lenke til kommentar

Nei, det var det jeg tenkte også. Var kanskje litt dårlig forklart til å begynne med så det var kanskje derfor debatten sklei litt ut. Det beklager jeg også. Vi legger denne saken død og håper noen har lyst å ta seg tid til å lage en god logo til MediaMonkey.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faktisk et kult bilde, men det bør helst være grafikk. Det viktige er at den skiller seg ut i både små og store skaleringer (størrelser). Det er litt vanskelig å nedskalere dette bildet til f.eks 16*16px.

Ellers liker jeg idéen med en tenkende sjimpanse som hører på musikk. :)

Lenke til kommentar

Måtte nesten lage noe jeg og :p

Edit: Selfølgelig bare et utkast. Kan bygges videre på vis du liker idèen... Og apekatten og turntables er tegnet i flash, så det er mulighet for vektor grafikk ;)

Endret av mhbakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...