iMono Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 MediaMonkey skal få seg ny logo. Den gamle er slitt ut, og utviklerne vil ha noe mer profesjonelt. Den logoen som blir brukt blir betalt for, og da spør jeg likesågodt noen her fra forumet om de har lyst å prøve seg. Den må formidle; - At MediaMonkey er et musikkprogram Den bør inneha; - En ape som har en tilknyttning til musikk på en eller annen måte. (Spiller bongotrommer, har på hodetelefoner etc.) Den må være i; 512*512 px, men helst i vektor hvis det er mulig. Alle bidrag mottas med takk, og husk at dere har en stund på dere. MediaMonkey v3 skal ikke gis ut før i mai/juni. Jeg vet ikke hvor mye dere får, men dere blir betalt av MediaMonkey-teamet hvis deres logo velges. Husk at dette skal være seriøse bidrag og at logoen må være allsidig og kunne brukes i all form for promotering. De som ikke har lyst å vise dette til allmennheten kan selvfølgelig sende sine bidrag til meg på PM/epost. Lykke til Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvorfor sende denne til deg? Har du lenke til konkurransen ifra MediaMonkey? Har du noen tilknytning til MM? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han skal vel sende de inn og late som han har laga de for å få en form for premie? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 For noen duster dere er. Jeg har da faen meg verdighet. Dette er en mulighet for noen å tjene penger og bli profilert av et program med 10.000 nedlastninger for dagen. Dette er ingen offiisiell konkurranse fra MediaMonkey. Dette var en henvendelse jeg fikk fra en av utviklerne i MediaMonkey om at de var interessert i flere bidrag til ny logo. De spurte meg fordi jeg har gjort annet grafisk arbeid for dem og fordi de sikkert ville gi en mulighet tilbake for det frivillige arbeidet jeg har gjort. Jeg har blant annet gitt ut to gratis-lisenser på dette forumet. Og nå er det en annen mulighet jeg kommer med til dere. Tilknytningen til MediaMonkey er at jeg holder på med skins til versjon 3 av programmet og oversetter FRIVILLIG programmet til norsk. Grunnen til at noen kanskje vil sende den til meg er vel kanskje fordi det er jeg som er bindeleddet mellom utviklerne og dere? Hvis din logo blir valgt så er det selvfølgelig du som får de pengene det er snakk om. Poenget er vel at jeg ikke gir ut bilder av andres logo, mens en åpen visning av logoen her kan føre til mange lignende logoer. Nå ble jeg litt forbannet av dere to og håper at de neste postene blir konstruktive og ikke gir preg av tvangsnevrotiske sinnstillstander. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Beklager, men det var ikke slikt ment, altså. Jeg bare lurte... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Nei, det var det jeg tenkte også. Var kanskje litt dårlig forklart til å begynne med så det var kanskje derfor debatten sklei litt ut. Det beklager jeg også. Vi legger denne saken død og håper noen har lyst å ta seg tid til å lage en god logo til MediaMonkey. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den må være i;512*512 px, men helst i vektor hvis det er mulig. 8309767[/snapback] Hva er vektor? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den må være i;512*512 px, men helst i vektor hvis det er mulig. 8309767[/snapback] Hva er vektor? 8311207[/snapback] Grafikk som ikke taper kvalitet om man skalerer opp og ned Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Dette er ikke et krav, men den mest fleksible løsningen pga. oppskalering/nedskalering av logoen Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er ganske sikker på at det jeg legger ut her er ganske ubrukelig, men jeg fikk lyst til å prøve. Ikke bli sur ^^ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er ganske sikker på at det jeg legger ut her er ganske ubrukelig, men jeg fikk lyst til å prøve. Ikke bli sur ^^ 8390712[/snapback] Ingenting er ubrukelig, men kan ikke se logoen din. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er ganske sikker på at det jeg legger ut her er ganske ubrukelig, men jeg fikk lyst til å prøve. Ikke bli sur ^^ 8390712[/snapback] Ingenting er ubrukelig, men kan ikke se logoen din. 8390737[/snapback] Du kan se bilde? Eller er det det at det ikke er en logo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er en .PSD-fil som bare er lastet opp. Den kan såklart ikke vises, men i visse tilfeller kan folk som bruker Safari se den, så kan hende Mathias ser den. Her er ihvertfall filen, etter litt fikling: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Bruker Safari ja, dumme meg som ikke skjønte det Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Faktisk et kult bilde, men det bør helst være grafikk. Det viktige er at den skiller seg ut i både små og store skaleringer (størrelser). Det er litt vanskelig å nedskalere dette bildet til f.eks 16*16px. Ellers liker jeg idéen med en tenkende sjimpanse som hører på musikk. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Som sagt så er jeg ikke mye flink til dette, ville bare prøve meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Kul idé, ja Postet ikke noe respons istad, da jeg bare ville få bildet fort frem. Pirk: Speilingen av y krysser hverandre. Har du sjimpansen i stor orginal? Vet ikke hvor lett den er å trace til vektor ellers. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Orket ikke å bruke så mye tid på det så jeg rettet ikke over de feilene som er. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Måtte nesten lage noe jeg og Edit: Selfølgelig bare et utkast. Kan bygges videre på vis du liker idèen... Og apekatten og turntables er tegnet i flash, så det er mulighet for vektor grafikk Endret 17. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Genialt smil på den. Noen tips; 1) Ikke tekst, kun logo. 2) Lag mykere kanter 3) Ikke ta DJ-platen i et annet perspektiv 4) Finpuss med farger. Morten Endret 17. april 2007 av iMono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå