Kvikksølv Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg vet ikke om det er spyware men Flight Simulator X har skiftet til ikonet til Ad-Aware, og så skiftet det tilbake! Et annet problem jeg hadde "glemt" jeg har, er at noen ganger skrur PC'n min seg av. Ofte når jeg ut av et spill o.l. Dette skjer ikke ofte, men når det skjer, får jeg opp en melding:" Systemet er gjenopprettet etter en alvorlig feil", skal jeg poste og logg fra feilen? Jeg har spurt om dette problemet i et annet forum også og de sa det kanskje var dårlig RAM, for dårlig strømforsyning eller no sånt. Etter systemgjenopprettingen er også internett veldig treigt igjen Endret 15. april 2007 av thanat0s Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ut fra det du har gjort tidligere, er nok ikke dette et 'virus'-problem. Kan være noen systemfiler som ikke fungerer optimalt eller som andre har nevnt- minne, strømforsyning etc. Du kan prøve dette: Klikk: Start->Kjør Skriv: sfc /scannow (mellomrom mellom sfc og / ) Du trenger antakelig WinXP cd'n. Når scanningen er ferdig, restarter du pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå