Gå til innhold

tytn og WIFI

Yama

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig den stolte eier av HTC tytn. Dette er min første PDA/mobil. det jeg lurer på er: Når jeg kobler på det trådløse netterveket hjemme, som er 12Mbit bredbånd og ikke ISDN eller slik betal pr time, vill jeg måtte betale for tiden jeg er koblet opp mot internett? eller vill den fungere som en "vanlig pc" og det er "gratis"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, merkelig nok..det beste i livet er gratis! :-) Dersom du sitter på Burger King, Peppes, etc. kan du også koble deg opp mot deres trådløse nettverk. Andre steder må du ofte sende en sms til et spesielt tlfnr og få et passord for pålogging. Hvis du får problemer med å koble deg til et nettverk er det som oftest på routeren (boksen som sender og mottar signaler til/fra internett) feilen/årsaken ligger (Kryptering, MAC-filtrering, b/g/mixed mode problem, firmware, etc.)

Det eneste ellers som koster deg penger er hvis du surfer på internett via telenettet.

jaja. men vill det koste noe og bruke pda på hjemmenetverket?

8309712[/snapback]

Lenke til kommentar
Nei, merkelig nok..det beste i livet er gratis! :-) Dersom du sitter på Burger King, Peppes, etc. kan du også koble deg opp mot deres trådløse nettverk. Andre steder må du ofte sende en sms til et spesielt tlfnr og få et passord for pålogging. Hvis du får problemer med å koble deg til et nettverk er det som oftest på routeren (boksen som sender og mottar signaler til/fra internett) feilen/årsaken ligger (Kryptering, MAC-filtrering, b/g/mixed mode  problem, firmware, etc.)

Det eneste ellers som koster deg penger er hvis du surfer på internett via telenettet.

jaja. men vill det koste noe og bruke pda på hjemmenetverket?

8309712[/snapback]

8310675[/snapback]

så sant så sant. hehe...

men takk for hjelpen. deilig og kunne bruke internett med telefonen uten og måtte betale for det :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...