Xecuter Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det virker som om hver gang jeg bruker Kode så får jeg opp en feilmelding. Redigert: Ikke denne gangen. Kanskje det skjer når jeg limer inn tekst. Test: blablabla Se der ja. Når jeg limer inn tekst fra et eller annet får jeg opp: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Hvorfor det? Er det en bug? Endret 4. april 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kan du legge inn koden i pastebin: https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=pastebin Så vi kan undersøke problemet? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Huh? Mulig du har misforstått. Jeg mener at hvis jeg kopierer tekst fra noe sted og limer det inn mellom to CODE-tagger så får jeg opp feilmelding. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Kan du legge den teksten du bruker som får ting til å krasje inn i overnevnte side ? Jeg kan ikke undersøke problemer før jeg kan reprodusere det, selv har jeg ikke hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Nei det er har ikke noe å si hva teksten er. Det har heller ikke noe å si hvor teksten kommer fra. Kan det ha noe med Firefox og gjøre? Kjører Firefox 2.0.0.3 på Ubuntu Feisty. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg