Itachi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei, jeg er på TG akkurat nå, og en kompis av meg har problemer med dataen. Når han skrur på PC'n og deretter kommer litt borti den eller kakker i den slår den seg av. Dette er veldig rart fordi det skjer bare på LAN, aldri når han er hjemme. Personlig tror jeg at det er noe med PSU'n (at det er for mange kontakter som tar opp strøm og at det er noe i PSU'n hans som gjør at han ikke kan ta opp nok strøm) men jeg må bare høre med dere før jeg starter med noe som helst. Mvh Aleksander Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 hadde vært fint om dere kunne komme med noen forslag, har en liten anelse som jeg sa men jeg er ikke helt sikker :\ Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Neppe noe med strøm å gjøre om han pekker i den og den slår seg av. Sjekk alt av koblinger ol., høres heller ut som om noe kortslutter inni der Lenke til kommentar
Itachi Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Vi holder på og sjekker no...atm setter vi pappdingser under skruene som holder fast hovedkortet Endret 4. april 2007 av Itachi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå