РЦП-88 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Syns bilen din var KONGE Hadde sikkert vært fett og montert turbo i den 8759648[/snapback] Takk skal du ha! Turbo kan jeg sette inn, men tror det blir værre å få det godkjent. Om jeg vil ha mer effekt kan jeg heller bare bytte hele bilen i en Legacy Turbo. Ikke planer om å bytte merke hvertfall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg lurer på en ting... Hvorfor er det værre og få bilen godkjent, hvis du har montert turbo/kompressor? På grunn av sikkerheten? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, det er vel det, for at man skal kunne klare å stoppe bilen trenger man større bremser enn standard osv. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ja, det er vel det, for at man skal kunne klare å stoppe bilen trenger man større bremser enn standard osv. 8766531[/snapback] Du kan vel sette inn en turbo fra Subaru Legacy Turbo, og oppgradere understellet fra den? Det hadde vært kult Endret 4. juni 2007 av CrazyEagle Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, det tenkte jeg også da jeg skulle kjøpe denne bilen, eller jeg tenkte jeg skulle flytte over hele motoren, da den har lavere kompresjon, osv. som man må ha når man skal ha turbo. Er ikke bare å slenge på en snurre på en 2.2 og kjøre avgårde. Men, ettersom det ikke virker som om man kan få ombyggingen godkjent, er det enklere (og sikkert billigere) å bare kjøpe en Legacy turbo og selge den gamle Den har jo litt fetere utseende også da.. Ikke så gubbepreg. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Skal du fortsatt ha senkesett? Kontakt BEMA.no, importør at Jamex senkesett... De hadde iallefall til bilen din. Greie priser også 8754063[/snapback] Vurderer det Hadde vært veldig digg egentlig. Syns den er ganske høy! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, det tenkte jeg også da jeg skulle kjøpe denne bilen, eller jeg tenkte jeg skulle flytte over hele motoren, da den har lavere kompresjon, osv. som man må ha når man skal ha turbo. Er ikke bare å slenge på en snurre på en 2.2 og kjøre avgårde. Men, ettersom det ikke virker som om man kan få ombyggingen godkjent, er det enklere (og sikkert billigere) å bare kjøpe en Legacy turbo og selge den gamle Den har jo litt fetere utseende også da.. Ikke så gubbepreg. 8779415[/snapback] Er det bare jeg som nesten ikke klarer å finne en eneste legacy turbo? Har bare funnet et par stykker, men det er i hvert fall ikke særlig mange på markedet... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, legacyer i seg selv er ganske vanskelige å få tak i, lette lenge for å få tak i min, og turbo er enda vanskeligere... Lenke til kommentar
pilgrim8 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 God bil! Har selv en Legacy turbo som dere snakker så fint om her. Må bare legge ut noen skrytebilder og henge meg på tråden her. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Pen og grom legacy, må ha meg en sånn, eller hvertfall 94 front, bak, og fanger og panser fra turbo... Samt impreza GT felger! Er jo bare pengene det står på vett... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Nå har jeg bytta tennplugger (for en stund siden) og jeg merker en enorm forskjell. MYE bedre drag på lave turtall (og ellers) og ikke noe fusking ved pådrag slik det var før. Bruker mindre bensin og. Det kommer godt med når bensinen koster over 11 kr/l... tok også og bytta olje og filter samt bytta til K&N innsatsfilter. har prøvd å løse "problemet" med plassering av skilt i dag, fant ut at det beste er egentlig sånn som det er nå (festa i en brakett foran luftinntaket i frontfanger) bare litt mer skråstilt, eller helt nederst på frontfanger under luftinntaket (da stikker det litt under fangern), eller et lite skilt helt forerst på fangern (under det lille luftinntaket). Endret 7. juni 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
pilgrim8 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Pen og grom legacy, må ha meg en sånn, eller hvertfall 94 front, bak, og fanger og panser fra turbo... Samt impreza GT felger! Er jo bare pengene det står på vett... 8804239[/snapback] 94 front? hmmm. Altså generasjon 2 av legacy sin front? Første generasjon ble produser t fra 89-93. Du snakket noe om IDCN? Hva kaller du deg der? LegacyTurbo88 her Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Så fet ut den, pilgrim8. Hva slags motor er det i turboversjonen? Spesifikasjoner? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) 94 front? hmmm. Altså generasjon 2 av legacy sin front? Første generasjon ble produser Du snakket noe om IDCN? Hva kaller du deg der? LegacyTurbo88 her 8804826[/snapback] Jeg mente vel egentlig faceliften av legacy 1.gen da. surra litt med årstall... Dette er en 89-92 Turbo. Har litt lyst på denne refleksplata de har i USA, japan, australia.. 92-94 turbo: Endret 7. juni 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fiksa noe mere på bilen din da? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Egentlig ikke, men er på leting etter en bra radio ettersom den jeg har plutselig ikke virker. Eller er det sikringen ? Driver også og titter på tusenmetere og måter å feste de på Har tenkt på Bosch 225 som pilgrim8 har Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Bilen sier: Jeg ønsker meg: (realistisk) -polering og voks -Ny skliplate i metall -2x Bosch 225 tusenmetere (vil ha bedre lys!) -2,5" eksosanlegg -ny radio/cd/mp3-spiller -coilovers -stab stag -større krengingshemmer bak -radiatordeksel -Doble radiatorvifter -nytt ratt -ny girkule og trekk -nye felger (17") og flytte 15" over på vinter Jeg ønsker meg: (lengre fram i tid) -Front fra 92-94 turbo eller RS -Turbo-motor -6trinns girkasse -trim Endret 26. juni 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Nye tennpluggkabler (funker fett) og litt reklame på luftfilterboksen. Nytt oblat Endret 4. juli 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå