ostov Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Heisann! Har koblet til en ekstra harddisk til maskinen. Den kommer fra xboxen min. Det er en 160gig Western Digital. Jeg finner den i biosen og enhetsbehandlingen, men ikke på min datamaskin. Jumperen sitter i slave. Jeg har også hatt en annen HD koblet til og det fungerte fint. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Åssen filformat er det på den? Ta et lite screenshot av diskbehandling, da er det lettere å finne ut hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Var ikke sikker på hva du ønsket screenshot av Åssen finner jeg filformat? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> diskbehandling Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Høyreklikk på Min Datamaskin, velg behandle. Velg diskbehandling i vinduet som dukker opp. Formater disken din der, om det ikke er gjort. edit: du havner på samme plass ved å følge rådene i de to siste innleggene. Endret 4. april 2007 av MorePower Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Den dukker ikke opp der sånn at jeg kan se filformated Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den dukker ikke opp der sånn at jeg kan se filformated 8309378[/snapback] Joda, skal vises 2 steder. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 fjortentegn og sånn Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tok bildet ditt for å forklare: 1. Den må partisjoneres og formateres. Høyreklikk på den og trykk på "ny partisjon" etc. Deretter formaterer du den. 2. Det er filype/filsystem. NTFS brukes mest pr. dags dato i Windows. Men, skal du bruke denne disken til xbox etterpå? Veit ikke om den funker etterpå hvis du formaterer denne med NTFS. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 den funker nok ikke i xbox'n nei Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det er akkurat det jeg skal. Håper jeg kan få svar fra noen flere. Hvis jeg formaterer den så vil alt bli sletta/fjernet av filer Så det er ingen måte jeg kan få HDen til å fungere gjennom windows? Endret 4. april 2007 av ostov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå