anaconda Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei Har trådløst nettverk her hjemme og blir ofte koblet fra om kveldene. Av og til kommer det tilbake og jeg er kun frakoblet i noen sekunder. Andre ganger er jeg frakoblet resten av kvelden. Hva kan dette komme av? Har prøvd å resette router, men det hjelper ikke. Det kan ikke være pc'en, fordi jeg har både Wii og Playstation 3 som også blir frakoblet. Håper noen kan hjelpe. Begynner å bli ganske irriterende dette. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har alt det trådløse det samme problemet? Hvordan er alt koblet sammen? har du flere rutere? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Har alt det trådløse det samme problemet? Hvordan er alt koblet sammen? har du flere rutere? 8318930[/snapback] Funket bra en stund, men nå er det kommet tilbake igjen. I går forsvant det ca kl 21 om kvelden, og var borte resten av kveld. I dag begynte det å bli ustabilt rundt kl 21. Nå funker det i noe sekunder, så blir jeg frabkoblet i noen sekunder og slik holder det på. 2 andre bruker nettverket. De er koblet til med kabel og opplever ikke dette. Er det noe feil med routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå