vict0r Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Post redigert: Alle dere med Resistance:FOM Noen som har interesse av å spille online en kveld/dag/natt? I denne tråden kan dere legge ut når dere har lyst til å spille, eller om dere hoster en match og når dette da skjer! Lag gjerne et "party" så det blir lettere oversiktlig hvis man kun er interessert i å spille med folk fra forumet! Så legg ut deres PSN id og når dere har lyst til å spille! PSN: Breadcrumb TID: Når som helst Yours truly vict0r Endret 4. april 2007 av vict0r Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har ikke Resistance, men legger deg til likevel. Kjører Motorstorm nå, Nordic og "Utfordr mig" eller hva i alle dager det står. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Kanke spille MS på de nordiske serverene.. Kjøpte den amerikanske versjonen og de har laget det slik at amerikanerene og europeerne ikke kan spille sammen! Men tilbake til topic... Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Liten bump med redigert førstepost og bedre tittel på tråden Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg vil spille med norske mennesker! :!: Ikke møtt en nordmann på resistance, borsett fra en kamerat av meg da. PSN: Shadow-Foxy Tid: Kveld/Helg Edit: Tid; Kveld og helger. PS: koslig om noen har headset da! Endret 9. april 2007 av Bastian90 Lenke til kommentar
beitland Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har nettopp begynt å spille Online Resistance og Motorstorm Add meg den som vil PSN: Beitland Tid: Helg\Kveld Endret 8. april 2007 av beitland Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg spiller en del Resistance online. PSN: Edquist Tid: Helg/kveld Lenke til kommentar
MrLie Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Blir gjerne med og spiller Resistance online morro å spille med andre norske også. Bare å legg meg til så er jeg klar for action. PSN: MrLie Tid: Kveld/helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå