bjorneoen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg er PS3 fan og har den selv. Den er kjempebra! Jeg synes det er litt dårlig at vi i Europa ikke har alle de demoene som de har i USA? Det burde snart skje noe på Playstation Store? Ikkesant? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det ikke torsdager som er PS Store oppdateringsdager? Forhåpentligvis får vi noe nytt og spennende da Lenke til kommentar
shaker Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hadde ikke skadet med et par nye demoer nei Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vel, ps storen har ikke akkurat imponert. Min ps3 har samlet støv nå i 4 mnd, hender jeg slår på for å se om det kommer noe nytt, men det er sjeldent jeg blir happy. Har forøvrig US account. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Og for de som bare har den Europeiske psstoren, så er det bare å lage ny bruker på ps3. Så signer du inn på ps network med amerikansk adresse. Så har du tilgang til flere demoer og videoer osv osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Åssen får jeg lagd US account a?... det jeg sliter med er faktisk adressen, det står at det er en invalid adress uanz hva jeg skriver. fant mange adresser på nettet men det hjalp ikke mye. Tips : JATAKK Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg brukte new york new york gate adressen hentet jeg fra ett eller annet selskap som jeg fant i new york på yellowpages.com og så må du skrive inn zip koden til new york. Som du også finner under yellow pages.com. Husk å velg US som land da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg brukte new york new york gate adressen hentet jeg fra ett eller annet selskap som jeg fant i new york på yellowpages.com og så må du skrive inn zip koden til new york. Som du også finner under yellow pages.com. Husk å velg US som land da 8311237[/snapback] Takker=) håper det funker.. Tester i morra Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eg brukte Microsoft si adresse, fann ho her. Merk at "Postal code" berre skal vere dei fem første siffera, altso 98052. Staten er Washington, og byen er Redmond. Kay Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eg brukte Microsoft si adresse, fann ho her. Merk at "Postal code" berre skal vere dei fem første siffera, altso 98052. Staten er Washington, og byen er Redmond. Kay 8311499[/snapback] Bwahahahahaha Nicenicenice!! :!: Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg lagde en US account og lastet ned de demoene jeg ikke hadde fra før på min europeiske account. Når jeg skal starte Def Jam Icon kommmer det opp en feilmelding: "Dataen er korruptert" Hva er det som er feil? Har noen andre opplevd det samme? Endret 5. april 2007 av bjorneoen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg lagde en US account og lastet ned de demoene jeg ikke hadde fra før på min europeiske account.Når jeg skal starte Def Jam Icon kommmer det opp en feilmelding: "Dataen er korruptert" Hva er det som er feil? Har noen andre opplevd det samme? 8312391[/snapback] Hvorfor ikke bare spille fra US accounten? Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Det var bare den Def am Icon demoen som ikke funket! Det har vist skjedd med andre å har jeg hørt! Lenke til kommentar
olepe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg lurer på hvordan man lager US account. Man kan jo bare ha en master account, eller? Når jeg prøvde å lage en subaccount med US-adresse klagde og bar PS3'en seg over at sub- og master-accounten ikke var fra samme land. Skulle gjerne kommet meg inn på US, og gjerne Jap-store også, er litt skralt med ting på EU-store syns jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 1. Lag ny bruker på ps3 xmb. 2. Sign into playstation network. Velg US og en US adresse. Bruk en annen mail adresse du har! Ja og du må lage en master account! 3. Ferdig!! Last ned shit and stuff fra US store! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå