Raspeball Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har hele uken plagdes med Noka PC Suite og Bluetooth. Så avinstallerer jeg Bluesoleil, for så å installere en nyere versjon av Bluesoleil. Etter mange avbrytelser (avinstalleringen stod jo på i flere timer), får jeg avinstallasjonen fullført. Så skal jeg installere en nyere versjon, og hva skjer? Jo, installeringen stoppes ved "Error code 3" (versjon 1.6.4 eller noe) og "Error code 183" (versjon 2.3). Innimellom dette kommer Windows opp med noe bluetooth-greier. Trenger litt hjelp til dette. Trenger ikke nødvendigvis å få Nokia PC Suite til å funke med bluetooth (det virker for meg som et nærmest håpløst prosjekt), men det hadde vært kjekt å få et fungerende bluetoothprogram, i og med at Windows' innebygde ikke duger! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 *bump* Ingen som vet noe som helst? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har forøvrig fulgt denne "guiden": FIRST: Go to Windows Device Manager (right click on my computer, properties, hardware, device manager) Open Up "Sound, Video and Game Controllers" Right click on Bluetooth AV/HS Audio Click DISABLE! In BlueSoleil, go to My Services, Properties Uncheck auto-start for AV Headphone and Headset Audio Gateway. Reboot. Now Try connecting with PC Suite. Kan dette ha noe med problemet mitt å gjøre. Installasjonen stopper ved "installerer bluetooth nettverksadapter". Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg må si at blusolei driverene suger. Kastet hele bluesolei donglen min. Mer kranglete drivere ha jeg aldri vært borti. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Jeg må si at blusolei driverene suger. Kastet hele bluesolei donglen min. Mer kranglete drivere ha jeg aldri vært borti. 8320618[/snapback] Har du noe annet program å anbefale (som kanskje også støttes av Nokia PC-suite, men ikke et must)? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Om du sitter med blusolei hardware så er jeg redd for at det ikke finnes noe alternativ. Jeg kastet alt i huset som krevde blusolei drivere, og kjöpte et par dongler som var kompatible med widcom bluetooth stack. (har to pc'er med integrert bluetooth, begge widcom drivere, men også de suger fordi de bruker felles wlan-bt antenne) Måtte bare deaktivere i bios, og bruker dongle i stedet. Du får en helt ok widcom bt dongle til rett over hundrelappen på clas ohlson, og en veldig bra en til ca 300 Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hmm...Ok, daså. Joda, jeg får nok forsøke å få til installasjonen, men jeg skjønner f*** ikke hvorfor den stopper opp. Hva er feilen? Arg! Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 hmmm hva med å bruke driveren i XP?? funker fett med min bluesoil Dongle... får seff ikke støtte som AV phones og slikt men HID PAN, og Vanlig seriell funker fett Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 hmmm hva med å bruke driveren i XP?? funker fett med min bluesoil Dongle... får seff ikke støtte som AV phones og slikt men HID PAN, og Vanlig seriell funker fett 8323005[/snapback] Altså. Skjønner meg ikke på den driveren i XP. Kobles fra og til hele tiden, og ja. Forklar? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Yay! Fikk Nokia PC Suite til å funke med Bluetooth nå, så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå