Roiku Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg ble våknet av at mamma fortalte meg at bestemor var død. Utrolig koselig... 8638217[/snapback] Har opplevd omtrent det samme. Våknet av at en telefon ringte tidlig på morgenen på mamma og pappa sitt soverom. Jeg visste med en gang at noe ikke var som det skulle. Jeg gikk inn på soverommet der jeg fikk vite at min bestemor var død. Samme dag som hun skulle til Oslo for å få behandling mot kreft. 8638345[/snapback] Mens vi først er inne på det. Jeg var seks år når jeg ble dradd opp i senga til mor og far og fikk fortalt at morfar døde den natta. De så ikke at jeg ikke skjønte hva som hadde skjedd før vi var på sykehuset for å se han med åpen kiste (før begravelsen. Vet det er et eget ord for dette). Var ikke noe moro når det først da gikk opp for meg. Gruer meg til det skjer med mormor også, som har vært enke nå i 14 år. Hun er en andre mor for meg og vi har et veldig nært forhold. Gleder meg til jeg flytter hjem og får utnyttet de siste månedene/årene hun har igjen. Hun er vel 87 nå om jeg ikke husker feil. Farfar er godt over 90, men er veldig sprek. Har sikkert ikke lenge igjen han heller, men vi har ikke like nært forhold så jeg gruer meg mest på min fars vegne. Vil ikke sove når det skjer neste gang, men heller sitte ved siden av. Hun har hatt flere infarkt og vi har hatt hjertet i halsen hver gang. Lurer på når det siste blir Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 to x to ord: smal køyeseng, hardt gulv... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg ble våknet av at mamma fortalte meg at bestemor var død. Utrolig koselig... 8638217[/snapback] Har opplevd omtrent det samme. Våknet av at en telefon ringte tidlig på morgenen på mamma og pappa sitt soverom. Jeg visste med en gang at noe ikke var som det skulle. Jeg gikk inn på soverommet der jeg fikk vite at min bestemor var død. Samme dag som hun skulle til Oslo for å få behandling mot kreft. 8638345[/snapback] ...Jeg var seks år når jeg ble dradd opp i senga til mor og far og fikk fortalt at morfar døde den natta... 8639748[/snapback] Å få presten på døra midt på natta når jeg visste at faren min lå på sykehuset var ikke noe stilig... Visste med en gang hva det var, så jeg bare la meg for å sove, og orket ikke komme for å snakke med presten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Våkna med spy på puta en gang for noen år siden, jævlig discusting ... Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kanskje ikke det værste å våkne til, men, men ... Var på en hytte med noen kamerater. Etter å ha sovet i ca en halvtime våknet vi av en irriterende bankelyd utenfor. Vi prøvde å sove igjen, men etter 20min sammenhengende bråking og banking hadde ennå ikke idioten på utsiden stoppet å bråke. Jeg stakk hodet ut av vinduet og ba jævelen stikke av. Det var da jeg fant ut at det var en av mine kamerater som hadde vært på en nabohytte og ikke fått med seg at vi hadde låst og gått til sengs. Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Våknet av at en kompis tok prikkedøden på meg... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg våknet en gang i en grøft i nabolaget (klassiker) annet enn det så har jeg våknet opp med at det var blod utover gulvet fordi jeg datt ut av køyesenga med hue først... Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 værste jeg har våknet til, våkner jeg av hver eneste dag. Bruker vekkeklokka på mobilen (sonyericsson 810i) og før ringelyden begynner presser den ut en helt jævli lyd, minner om ett eller annet fjærkre som blir kvalt... Står altså opp i heftig irritasjon hver dag, og dette holder seg som regel et par timer utover dagen. Kan noen kjøpe en ny vekkerklokke til meg!? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg sov på sofaen i loftstua og bordet stod skikkelig nærme. Når jeg våknet satt jeg fast mellom bordet og sofaen omtrent 30 cm over bakken. Endret 18. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Verst må være en gang hos en kamerat. Vi skulle ha middag før det skulle festes. Middagen gikk greit, drikkina etterpå ikke fult så greit. Siste jeg husker overhodet, er at vi akkurat er ferdig med rekene og skal begynne på portvinen (hadde drukket MYE under middagen). Våker dagen etterpå på toalettet til kameraten min av at foreldrene mine ringer og lurer på hvor fadår jeg var henne! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Klassetur: En stor jevel av en kompis kommer inn på rommet og skriker "hva faen holder du på med michael" ... Ligger da med feil bukse,på feil rom,i feil sovepose, med feil venner og en tom helflaske kalinka i hånda ... Hadde utrooolig noia, husket ikke helt hvorfor jeg ikke var hjemme og hva jeg hadde gjort kvelden før ... En annen historie Slokner på bussen på vei til nach, 1. mai, hadde vert ute med båt... Plutselig sier noen "michael" og jeg skvetter opp av setet, da står det en emo-kid i leopard bukse og shaker ræva 10 cm forran nesa mi ... Resulterer i sjokk og sitte flere minuter og bare se tomt på alle de andre som ler ... Har aaaldri vert mer sjokkert ... Fant senere ut at emoen var broren til en venn av en venn som hadde vert på glæmpartey ikke å annbefalle Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Da jeg våkna til at bikkja mi slikka meg i fjeset. :S 8636483[/snapback] Jeg har våknet av at hunden min har slikket meg andre steder enn i fjeset.. 8636709[/snapback] På armen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå