Gå til innhold

Hva er det verste du har våknet til?


Fruktkake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg våknet ikke av denne, men det verste jeg har våknet TIL er vel at jeg lukket opp øynene mine og så en enorm edderkopp på veggen ca 10cm fra ansiktet mitt. Pulsen passerte vel 200 mens jeg bokstavelig talt hoppet opp av senga mi og jeg tipper det tok rundt 2 timer før jeg sluttet å tenke på annet enn den edderkoppen.

 

Jeg er forresten ikke redd for insekter, tør ikke tenke på hvordan en som er redd for edderkopper hadde reagert.

8309109[/snapback]

 

har hatt AKKURAT samme opplevelse. . bare at edderkoppen hoppa ned på handa mi og løp bortover tommelen og bet den så jeg hadde en rød tommel neste dag. . var pissredd :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ble vekt av trance på et LAN engang. Har enda traumer etter det.

 

Også, mamma sin avgangs-klasse (hun er lærer :roll: ) kommer hvert år å vekker oss (de er russ).

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
vell.. jeg har ikke våknet til noe veldig ille, som jeg kan huske nå, men en kamerat av meg har :p

 

det var i fjor, og vi var på vei hjem fra polen på klassetur. Jeg og tre andre bestemte oss for å være oppe hele natten fordi vi skulle avgårde kl. 05:30 neste dag..

så var det en av oss som sovnet. vi lot han sove i ti min. Da la en av de andre Hele "utstyret" over og delvis i ansiket hans.. han våket fort og fy faen som han skreik!

 

Tror ikke det var en god måte å våkne på

 

men fy faen som vi lo etterpå :p

8631392[/snapback]

 

 

øøøhh. . :ermm: tror jeg hadde drept dere etterpå hadde dere gjort det med meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
du vet følelsen når du har vært i bassenget, og har ørene fulle av vann?

våknet en sommer for en del år siden, med akkurat den følelsen..

 

først enset jeg det ikke, tenkte kanskje det bare var ørevoks ellerno som endelig hadde klart å få herredømme over hodet mitt, og begynte å planlegge utgravning...

 

helt til det begynte å surre i hele hodet mitt!

jeg kan love deg, det er en vannvittig sær følelse når en svær flue har kravlet seg helt inn i øret ditt, og tydeligvis ikke kommet seg ut derifra.

en hvilken som helst flue gjør det som er naturlig, den surrer!

 

det er omentrent som følelsen av å tape en rondellsliper fast i hodet ditt og skru på, hele hodet kjennes ut som det rister og øyenene skjelver :p

nå er jeg ikke av den paniske typen, så jeg laget et noe forvirret uttrykk og stakk en lillefinger inn i øret...*knas*

om lyden av surrende flue i øret er sær, så er ikke lyden av en flue som blir knust på nææært hold noe særlig bedre :s

"oh shit" tenkte jeg, og dro ut fingeren..fikk selvfølgelig ikke tak i den, så jeg trasket ned i dusjen og spylte øret..men fikk aldri øye på fluen i vannet, så den er vel enda der..

8632502[/snapback]

hahaha. leste den posten igår, og i natt drømte jeg at det der skjedde. skummelt :ermm:

 

verste jeg har våkna til var når pappa fikk lov av mamma til å vekke meg (han bruker ikke å få lov), og han dro meg nesten ut av senga. Ikke gøy

Lenke til kommentar
vell.. jeg har ikke våknet til noe veldig ille, som jeg kan huske nå, men en kamerat av meg har :p

 

det var i fjor, og vi var på vei hjem fra polen på klassetur. Jeg og tre andre bestemte oss for å være oppe hele natten fordi vi skulle avgårde kl. 05:30 neste dag..

så var det en av oss som sovnet. vi lot han sove i ti min. Da la en av de andre Hele "utstyret" over og delvis i ansiket hans.. han våket fort og fy faen som han skreik!

 

Tror ikke det var en god måte å våkne på

 

men fy faen som vi lo etterpå :p

8631392[/snapback]

 

Arabian goggles? Var værtfall ett eller annet artig navn for akkurat det der.

Lenke til kommentar

Det verste var vel en gang en kammerat overnatta hos meg, og midt på natta hadde han begynt å skrike (jævli høyt, hørtes ut som han holdt på å dø av smerte)og slå på klesskap-døra i søvne....

Jeg våkna og blei jo livredd for jeg skjønte ikke hva som skjedde :ph34r:

Til og med mamma kom opp til oss i 2.etg og var redd og lurte på hva som var skjedd.

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg ble våknet av at mamma fortalte meg at bestemor var død. Utrolig koselig...

8638217[/snapback]

Har opplevd omtrent det samme. Våknet av at en telefon ringte tidlig på morgenen på mamma og pappa sitt soverom. Jeg visste med en gang at noe ikke var som det skulle. Jeg gikk inn på soverommet der jeg fikk vite at min bestemor var død. Samme dag som hun skulle til Oslo for å få behandling mot kreft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...