Gå til innhold

Hva er det verste du har våknet til?

Fruktkake

Anbefalte innlegg

Av noen jævla måser utenfor vinduet mitt, hylte og vrælte. Henta softgunnen jeg.

Og en annen gang ble jeg vekt av en helt randrom katt fra nabolaget, den lå i senga mi. Hvordan den kom seg inn er et mysterium.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg satt og snorket på en 15 timer lang tur med buss på en skoletur, da en venninne av meg som gikk bortover midtgangen i bussen snublet litt, og ga fra seg et lite, men samtidig høylydt skrik som jeg våkna brått av. Våkna av å bli skremt... Jævlig ubehagelig.

Lenke til kommentar
En gang da hadde jeg drukket så mye vann at når jeg kom litt til meg selv (Altså våknet) så stod jeg på do og pisset. Det som er mysteriet er at jeg ikke hadde bommet noen ting :hmm:

8621787[/snapback]

Hehehe, da hadde du flaks.

Ikke spør hvem som tissa i søppelbøtta under vasken på kjøkkenet i søvne.

Pappa observerte hele episoden, og kunne gjengi neste dag.

Ingen alkohol eller noen ting inne i bildet. The shame.

Har erfaring med å bomme det jeg sikter på når jeg urinerer btw :whistle:

Lenke til kommentar

Har to kandidater:

1. Jeg ligger i den nederste sengen i en køyeseng, broren min ligger i den øverste. midt på natta faller den sammen, og jeg får hele den øverste sengen rett i tryne.

2. Liger og sover i lenestolen ute i solen, lå med bar overkropp så jeg hadde fått en fyn lys rød farge over hele brystet. Broren min bestemmer seg for og kaste katten på brystet mitt. Den spoler på det solbrente brystet mitt med klørne ute.

Lenke til kommentar

Er rundt 5 år siden, det var en tidlig lørdags morgen, sikkert rundt 04-05 tiden, da to måser tenkte at vinduet mitt ville være en god parringsplass.

Har noen faktisk hørt måser ha sex? Noe av det værste jeg har hørt i hele mitt liv.

Så var det en annen gang når jeg hadde sovnet av på en fest, lagt meg i en seng, våkner opp 2-3 timer senere av at ei jente...erm, koser seg med kroppen min.

kanskje en våt fantasi for noen, men jeg vil ikke anbefale det. :3

Lenke til kommentar
våknet opp i mitt eget spy

hadde letta på hue midt på nattan og spydd ned hele puta mi ++ men jeg var så trøtt så jeg la bare hue ned i spyet og sov videre  :ermm:

8622402[/snapback]

"That's metal man!"

Har aldri klart å spy i en seng, men jeg har klart å le så mye at jeg har spydd i en sofa.

Lenke til kommentar

1. Vekkerklokka er det verste å våkne til når man sover godt og stå opp for å komme seg på skulen heller når man vil sove videre.

2. At man drømmer at man faller å faller og det er totalt svart uansett kor du ser. Det er ingen slutt på fallet, men plutsleg så våkner eg og føler som eg treffer sengen. Er kjempe ubehagleg når det skjer.

Lenke til kommentar

Værste jeg har våknet til må være i militæret ombord på KV Senja en natt hvor brannalarmen gikk og båten var fylt med røyk...masse røyk...kom meg fort ut av køya da ja...!

Off topic: Beste jeg har våknet til må være å bli råklina med av ei utrolig nydelig jente med påfølgende "kos" midt på svarte natta...! :D

Lenke til kommentar

Var på vei til Tyskland med søstra mi da dette hendte. :cool:

Det hadde vært en slitsom dag med togreising og going gjennm oslo med kilovis bagasje i sommervarmen for og komme til båten.

Vi skulle ta "Colour Fantasy" og hadde omsider sjekket in på lugaren.

Senere gikk jeg opp på soldekket og hun ned i Tax-Free'en.

Som dere kansje vet har disse båtene horn foran som kan tute VELDIG høyt og hvis du står for nær er skriking en refleks.

Jeg, utslitt som jeg var gikk og satte meg på en benk i nærheten av hornene (uvitende) og etter en stund slukna jeg.

Jeg hadde en drøm om at traileren fra filmen "Maximum Overdrive" kjørte mot meg og....... TUUUUUUUUUUT. :wow:

Hoppet vel nesten av båten i skrekk den gangen :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
maximumoverdrivepic.jpg
Lenke til kommentar

Jeg seiler seilbrett, og har hatt noen ekle episoder med det.

Når det er mye vind pleier man å bruke trapes. Det er en ting du tar rundt livet, strapper fast, og så har du en krok. Kroken fester man til bommen på seilet, og du kan bruke kroppsvekten for å holde seilet rett.

Så drømmer jeg da at jeg seiler i en del vind, og planer av gårde. Og så plutselig kommer det et vindkast, og jeg blir jo dratt med, over brettet, og oppå seilet som faller i vannet. Den naturlige refleksen til det er jo å rykke bakover, og jeg har flere ganger opplevd å våkne av at jeg ligger som en banan i senga, og rykker bakover.

En annen gang, når jeg var 6-7 år, var vi i Oslo og bodde på hotell. Mamma og pappa hadde et eget rom, og det var dør imellom.

Midt på natta hadde jeg gått i søvne, bedt pappa om å flytte seg til min seng, og lagt meg med mamma. Våkner da av at jeg ligger ved siden av mamma, og roper "HVEM ER DU?!" skikkelig høyt. Ble dritredd :(

Lenke til kommentar

Var på hytta, kl var 7 om morran og soveromsdøra står open også hører jeg bare en sykt høy lyd, som ett fly, så jeg skvetter opp å ser ett helikopter en meter over bakken rett utenfor soverommet. Fy faen jeg ble redd, trodde det kom et fly å crasha i hytta, så jeg løp ut i stua å la meg ned bak sofaen :!: . men det viste seg at naboen hadde fått hjerteatack å at helikoperet hadde bomma litt , så de hadde tenk til lande på plenen vår, men de letta igjen før de landa å fløy til naboen...

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Skal vi se:

1. Våkne på leir klokka 07.00 etter en lang natt av to jenter som sang en forferdelig stygg sang og slo på grytelokk. Selvfølgelig orka jeg ikke å stå opp, så de kom tilbake. Forskjellen var at denne gangen slo de grytelokkene rett over hodet mitt. Sjelden jeg har fått så vondt i ørene og hodet (skvatt opp av sengen og skalla med en av jentene).

2. Våkne av at noen jenter kommer brusende inn på rommet og slår de som ligger på rommet mitt i fjeset utallige ganger. Jeg var rød hele dagen.

3. Bli skutt i balla med softgun på klosshold (gjør vondt bare jeg tenker på det).

Kanskje jeg burde nevne noe jeg har gjort også:

1. Var på en leir en sommer med en del folk som hadde med softguns (jeg inkludert). Vi fant ut at på den siste natten, da folk var mest trøtt, skulle vi storme jentebrakka klokka fire om natta og kidnappe dem. Det var fantastisk. Alle hadde på seg finlandshette, stilte seg opp foran hver sin dør (jentene bodde i egen brakke), og sparket opp døren for så å brøle: "ALLE SAMMEN! Opp av sengene!" Skal si jentene fikk fart på kroppen da.

Vi fikk bank senere den dagen, av alle jentene som var der. (Dette var inspirert av softgunclanen i kirka jeg går i, de gjorde det samme. Eneste forskjellen var at da de gjorde det kom politiet med skarpt :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...