djgudleif Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg lå å drømte en fæl merkelig drøm. I drømmen hører jeg det fæleste skriket noensinne, før jeg våknet. Når jeg våknet var det to stirrende gule øyer i det mørke rommet. Etter kanskje 10 sekunder med forskrekkelse, kom synet sakte tilbake. Det viste seg at ene øyet var lampa fra rommet ved siden av. Døra stod på gløtt, så derfor så det ut som et øye. Det andre vet jeg ikke helt. Det kan være at jeg så dobbelt, eller noe sånt. Men noe så merkelig og skummelt har jeg aldri opplevd før. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den verste måten jeg våkner på er når jeg faller ned et sted i en drøm. Da våkner jeg av at jeg rister i senga, som om jeg har treffi bakken Ellers har jeg våkna av at andre har gådt i søvne, eller søstra mi som maser, og andre fæle ting å vokne av Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Drittrøtt, legger meg til å sove, halvannen time senere må bikkja pisse i 10-15 kuldegrader Kulda var ille, men å stå opp var verst. Minn meg på at jeg ALDRi skal få unge Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En jeg kjenner var på fylle tur til Newcastle, han blei temmelig drita. Dagen etterpå våkna han med pikken til en kompis daskene rundt i trynet hans, imens resten av gjengen lo seg i hjæl. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Folka skrikende over et aller annet er alltid ubehagelig Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Broren min som kom inn kl 6 på morran 1. April, hopper oppi senga å skriker "DET BRENNER!! DET BRENNER, FORT DEG UT DET BRENNER!!" Fy faen jeg var raskt oppe av senga den dagen.. >.< Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det værste jeg våkner til sån sjenerelt sett er vekkerklokka... Blir like deppa hver gang jeg må avbryte en god natts søvn... En jeg kjenner var på fylle tur til Newcastle, han blei temmelig drita. Dagen etterpå våkna han med pikken til en kompis daskene rundt i trynet hans, imens resten av gjengen lo seg i hjæl. Tror jeg hadde gitt han som brifte med pikken et solig slag i ballene. Endret 8. april 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
jambao Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 en gang våknet jeg med ansiktet tett inntil alien ansiktet på plakaten " alien vs predator" som henger rett vedsidenav senga. fikk nesten panikk :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den verste måten jeg våkner på er når jeg faller ned et sted i en drøm. Da våkner jeg av at jeg rister i senga, som om jeg har treffi bakken Ellers har jeg våkna av at andre har gådt i søvne, eller søstra mi som maser, og andre fæle ting å vokne av 8330713[/snapback] Falling Dreams Får det der hele tiden, ganske slitsomt fordi da må jeg sovne på nytt(allerede problemer med å sove) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har aldri hatt en "Hjelp, jeg faller"-drøm jeg. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ringetonen til sjølstad... uten tvil Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da jeg var på konftur og våkna i sommersovepose i -3 grader. Fy fader så inn i granskauen kaldt det var.... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Da jeg vi var på skole tur med buss og jeg hadde sovnet litt da jeg til min forskrekkelse våknet 10-30cm fra en annen gutts ansikt med et smil rundt munnen (Han lå altså og sov) men herregud for en følelse Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jordskjelv. Var i sjetteetasjen. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 har våknet av at søstra smeller eit kne oppi ansiktet mitt slik at eg begynte å blø åsså har vi den gangel ein homleflokk hadde forvilla seg inn glaset og ikkje kom seg ut igjen. I tilleg var dette da eg hadde holmefobi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg hadde en slik motorsykkelvekkerklokke da jeg var liten. Fy satan som jeg skvatt av den. Motorbrølet gikk av og til inn i drømmen, så jeg var rimelig skremt da jeg våknet, men nettopp våkne gjorde jeg til gagns. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Sovne på dataparty ved datamaskinen = fy. Spesielt når vennene dine setter på lemonparty og lignende på den skjerm, så når du våkner ramler du bakover. Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Værste var på TG da jeg lå foran ved scenen, og de spilte Carmens Prelude. Faen ta den jævelen som satte det på ! :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Verste var når noen kompiser fant ut at de skulle fylle opp en ti liters bøtte med vann for så å hele ann midt i trynet på meg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 1. Jeg har våknet av isvann i øret, det føltes vått der resten av dagen. Våkna på sekundet. 2. Våkna i køyesenga mi og fikk fullstendig panikk. Årsak: Jeg hadde sovna på sofaen ute i stua, og plutselig var jeg der oppe, og stirra ned i gulvet. Visstnok hadde mamma kommet ut i stua og beordret meg inn på rommet. Jeg hadde bare dasset inn på rommet, klatra opp stigen og lagt meg til å sove, men det husker jeg ingenting av. 3. Har våknet av at broren min sitter på trynet mitt, og at han og en venn har hatt putekrig i senga mi (fra den gangen da jeg ikke hadde køyeseng). Jeg ble slått på gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå