KristianF Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Våkna av at hunden begynte å mase på rommet mitt. Så i halvsøvne spør / skriker jeg "Hva faen er det du vil!?". BAM, der føyk han i meg og slo meg rett i øye og gav meg et fint kutt rett under øyet.. :\ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ble vekket av softgun skudd mot hodet på lan, var ikke særlig kos. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ble vekket av softgun skudd mot hodet på lan, var ikke særlig kos. 8309371[/snapback] hygelige folk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 2 venniner og 1 kompis skrek samtidig meg i ørene. Det var morsomt, fikk helt panikk Skjønte ingenting først.. Lenke til kommentar
Buggene Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Dette er ikke meg, men broren min Vi skulle til Danmark og tok danskebåten. Vi la oss til å sove og når vi våknet fant vi ikke broren min han hadde ligget øverst i en av di to køyesengene. Etter litt panikk fant vi han på gulvet under en av køysengene.. Han hadde alså falt ned og rullet under senga igjen.. Men han våknet ikke da Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det var i høstferien da lillebror hadde besøk av en kompis som lå over. Kl. 4 på natta kom de inn på rommet mitt med kubjella. Har dere hørt lyden i en stor kubjelle? Han holdt den nesten inni øret mitt! Fy faen, jeg hadde vondt i ørene helt til jeg la meg om kvelden! Det var ikke en deilig måte å våkne opp! Endret 4. april 2007 av moone Lenke til kommentar
Katabombos Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Når du våkner av at to bakfulle kamerater kommer inn på rommet og ingen av oss aner hvordan i all verden vi kom oss hjem fra nattens eventyr og det står en relativt lite tiltalende spybøtte atmed senga som du heller ikke aner hvordan kom dit.. Når du da itillegg får vite at vi må rydde opp og vaske plassen hvor vi drakk som overhodet ikke ser ut er dagen komplett.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Venter fortsatt på at noen skal si noe i denne duren "det verste jeg har våknet til er en kliss våt seng" eller noe.. Hmm.. Det verste jeg har våknet til må vel være da det var fosterbarn her i huset, og hun minste kom inn på rommet mitt å sa "Haakon.. Jeg vil legge meg!!".. Da hadde hun krabbet over "gjerde" på senga si, gått gjennom gangen og til meg, bare for å si det.. Litt komisk igrunn, men irriterende også Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Var alene hjemme ei helg, og vi hadde nylig anskaffet oss hund. Den hadde seng i rommet ved siden av mitt, og den natten lå jeg med døra åpen, slik at den kunne komme inn til meg hvis den ble nervøs eller redd pga nye, uvante omgivelser osv. Hvertfall, jeg sov til langt på dag, og plutselig våkner jeg av en ufattelig kvalm lukt. Jeg klarte ikke å fastsette hva det var med det første. Jeg går inn på rommet der bikkja ligger, og synet var jo veldig hyggelig... Bikkja hadde tydeligvis fått magetrøbbel iløpet av natta, og hadde derfor lagt fra seg en haug med bløt hunde diarè på gulvet. Stanken inne på rommet var verre enn ut i gangen/mitt rom, jeg klarte ikke å være der uten å brekke meg. Hvem fikk jobben med å rydde opp i det hele? Yours truly.. Det var en skikkelig fin måte å våkne på! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Litt usikker på det verste, men det skumleste jeg har våkna til må være da naboen bestemte seg for å økse ved klokka to om natta. Ble livredd ettersom senga mi lå rett ved vinduet. Trodde det var en øksemorder eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hva er det verste du har våknet til? at pappa alikket meg på låret Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Verste jeg har våknet til var nok da jeg var på hyttetur med noen kompisser, våknet med en støvsuger sugd fast midt i panna! Kompissen min hadde det moro da, merket gikk ikke bort før flere timer senere. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Pappa med trompet... Har aldri kommet helt over det... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hm, i mitt eget gulp, skikkelig dårlig etter en kveld jeg ikke husket spesielt mye av. Karer meg inn på stua, hvor en kompis ligger i underbuksa på sofaen og leser donald-pocket. Fysj og fy, aldri at jeg skal drikke så mye igjen. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg hadde fått en random boner i søvne da dama beit agnet :S Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg blir vekt av inspiserende befal og er nødt til å komme meg ut av senga og stå på gølvet. Da er det no drit å ha mårrabrød, føler meg litt dum når jeg også har 5 andre på rommet... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg datt ned fra øverste seng i en køyeseng på 1,5 meter engang. Utolig nok våknet jeg ikke før morgenen etterpå :S Da våknet jeg bare på gulvet med driitvondt i ryggen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den fele"spillende" dama på konfeskole klokka 7 om morra er vel noe av det værre... Evt da kompisen min datta ned på meg når jeg sov på gulvet under senga hans... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den fele"spillende" dama på konfeskole klokka 7 om morra er vel noe av det værre... Evt da kompisen min datta ned på meg når jeg sov på gulvet under senga hans... 8311295[/snapback] Hvorfor sov du under senga hans? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Pappa fant trekkspillet igjen oppe på loftet. Nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå