Gå til innhold

Hva er det verste du har våknet til?

Fruktkake

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier, hva er det verste som har fått deg til å våkne?

Jeg synes dette kunne vært en artig tråd, jeg fant ingen tilsvarende tråd.

Inspirasjon:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
*snip*

det minner meg egentlig litt om da jeg bodde på studenthjem. jeg våknet av at hun på nabohybelen kom....

8305309[/snapback]

Hahahahaha! Fin ting å våkne til eller hva?

8305460[/snapback]

Hahahahaha! Fin ting å våkne til eller hva?

har våknet til verre ting for å si det slik

;)

8305473[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg våknet engang litt før 07 at fetteren min hadde satt på en porrfilm med syykt høy lyd før han gikk på jobb..det gjalla i hele leiligheten og jeg regner med det var fler i samme bygg som hørte det..han sto jo selvsagt utafor og holdt på og le seg ihjel da jeg kom flyende fra soverommet til stua for og skru av.

Det var helt sykt og høyt det egentlig var..Men morsomt da når jeg kom til hektene igjen..

Lenke til kommentar

Våknet av at nabogutten ringte på kl 9 om morgenen.

Ringte og ringte i 20 min, i fra jeg våknet, til jeg sto opp, mens jeg stod på badet, og til jeg åpna døra.

Der stod han "Er broren din der?"

"Eh NAI!, han sover!"

Døra ble lukka med ett smell.

Lenke til kommentar

på mine yngre dager var jeg politisk aktiv. da det var på tide med valg var det som seg hør og bør valgvake i moderpartiet. da jeg hadde vært ganske aktiv under valgkampen var dette noe jeg ble invitert med på.

dagen etterpå var det skole og jeg hadde en ganske kjip følelse da jeg våknet på en pult på et av kontorene til partiet jeg var med i. skolen hadde selvfølgelig startet for lenge siden så jeg fikk brått litt dårlig tid.

Lenke til kommentar

En gang da vi var på skoletur til Lillehammer, budde vi på et resvevat, og alle fekk hværsin leilighet/romm med to bad og tre soverom, og en tv, om morningen sendte de bilder fra alpane (trur jeg) og det var sveits fjellpolka i bakgrunnen! og morningen før hadde jeg blitt vekt opp med en grusom nokia ringetone, og da tenkte jeg at jeg skulle gjøre hevn, så jeg stod opp Kl. 06.30 og dusja og gjorde alt klart. De andre sov fortsatt, da jeg slo på tv'en på fullt volum, og da var det sveits fjell polka som fekk de til å våkne, de synst tydeligvis at det ikke var så behaglig å våkne til, vi gjorde det med de andre "bolingene", men det resulterte bare i sinte elever og pute i kjøleskapet vårt!

Det værste jeg våkner opp til er den forferdelige ko-ko melodien på mobilen min om morgningen, nå har jeg blitt så vant med det at jeg bare hører en høg lyd!

Lenke til kommentar

Kjem ikkje på noke værre enn vekkarklokka eg hadde før, ein sånn vibrerande som du legg under puta. Kombinerer du den med ei tempur-pute får du ein lyd som minner sterkt om ein middels stor jetmotor i full gang. :thumbdown:

Dei første gongane eg brukte den huska eg ikkje at eg hadde den klokka, og låg pissredd i halvsøvne i fleire minutt og lurte på kva faen som skjedde meg, og kva eg hadde gjort for å fortjene dette støyhelvetet. :omg:

Kun eit par veker etter forsov eg meg og såg då eg våkna at eg hadde pelma klokka langt bortover golvet. Blei "dessverre" ødelagt.( :innocent: )

No held eg meg til den gode, gamle pipelydtorturen.

Endret av raspekaker
Lenke til kommentar

Våknet opp av en bil som smalt inn i veggen, da naboen hadde glemt å sette på brekket. Hørtes ut som ragnarok var kommet, da det smalt. Alikevel, så sovna jeg igjen bare noen sekunder etter denna hendelsen og sov gjennom hele prossesen da NAF taua opp bilen igjen.

IMG_0048.JPG

IMG_0049.JPG

IMG_0050.JPG

IMG_0051.JPG
Lenke til kommentar

fikk et juletre inn i senge før jul , to kompiser av meg hadde vært på byen med moderen og dama mi , og så skulle di ha narspill , og så hadde moderen fått den geniale iden og plukke med seg et juletre fra en sånn utsalgs plass i byen , og når de kom hjem så fant kompisene mine ut at det måtte være genialt og putte i senga mi

Lenke til kommentar

Jeg våknet ikke av denne, men det verste jeg har våknet TIL er vel at jeg lukket opp øynene mine og så en enorm edderkopp på veggen ca 10cm fra ansiktet mitt. Pulsen passerte vel 200 mens jeg bokstavelig talt hoppet opp av senga mi og jeg tipper det tok rundt 2 timer før jeg sluttet å tenke på annet enn den edderkoppen.

Jeg er forresten ikke redd for insekter, tør ikke tenke på hvordan en som er redd for edderkopper hadde reagert.

Lenke til kommentar
fikk et juletre inn i senge før jul , to kompiser av meg hadde vært på byen med moderen og dama mi , og så skulle di ha narspill , og så hadde moderen fått den geniale iden og plukke med seg et juletre fra en sånn utsalgs plass i byen , og når de kom hjem så fant kompisene mine ut at det måtte være genialt og putte i senga mi

8309084[/snapback]

Hadde ikke klart å sovne hadde jeg visst dette :p

Lenke til kommentar

8309084[/snapback]

Hadde ikke klart å sovne hadde jeg visst dette :p

8309127[/snapback]

hva som er galt med det :p

Lenke til kommentar

Litt ot: Noe av det stiligste jeg har våknet til må være katten min. Den pleide å sitte og stirre på meg til jeg våknet. Enten så satt den på hodet mitt og så ned på meg, så når jeg åpnet øynene mine satt katta der og så på meg, eller så satt den andre steder som magen min.

Lenke til kommentar

Verste jeg våknet til? Nei faen eller, det må være etter polarparty i fjor. Vært våken i 3 netter, og fant ikke soveposen min, så jeg la meg på gulvet med klær på selvfølgelig. Betonggulv vel og merke. Dagen etter våknet jeg ved siden av pc'en min, på gulvet, og visst faen lå soveposen foran trynet mitt. Stinket som et helvete, sliten, og ikke uthvilt i det hele tatt.

Bar rett i dusjen med nye klær i hånden, våknet greit av det iskalde vannet (alt som heter varmtvann var brukt opp selvfølgelig). Aldri mer lan i hall etter dette, aldri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...